تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشم بیک زاده: فردوسی پور گفت اگر می شد هر هفته می آوردمت 90/وقتش رسیده یک گاو را برای خودم بکشم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


هاشم بیک زاده: فردوسی پور گفت اگر می شد هر هفته می آوردمت 90/وقتش رسیده یک گاو را برای خودم بکشم ورزش > لیگ برتر - هاشم بیک زاده می گوید یک رنگ بودن بهتر از چند رنگ بودن است و یک شعر جالب می خواند؛ « در جهان تا می توانی ساده و بی رنگ باش. قالی از صدرنگ بودن زیر پا افتاده است.»


داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ هاشم بیک زاده از تیم ملی دور افتاده است. خودش هم می داند ادامه این شرایط به نفعش نیست. البته مدافع صبا هنوز با امیدوار صحبت می کند و می گوید با پتانسیلی که دارد، حتی می تواند در جام جهانی روسیه حاضر باشد. او در گفت و گو با خبرورزشی حرف های دیگری هم می زند.
در اردوهای اخیر تیم ملی حضور نداشتی. فکر کنیم از بازی ترکمنستان دیگر دعوت نشدی، درست است؟
بله، آخرین بار برای بازی دوستانه ازبکستان و اولین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان دعوت شدم. بعد از آن دیگر در لیست آقای کروش قرار نگرفتم. در دو اردوی اخیر تیم ملی را غایب بوده ام.
روز اولی که به صبا رفتی، گفتی می خواهی دوباره بدرخشی و جایگاهت را در تیم ملی محکم تر کنی. ولی تا الان که به این هدف نرسیده اید.
تا الان صبا نتایج خوبی گرفته است ولی متاسفانه من مصدوم شدم و بدشانسی آوردم. امیدوارم این بدشانسی ها تمام شود و بتوانم دوباره به تیم ملی برگردم. هنوز به هدفی که گفته ام نرسیده ام ولی در تلاشم تا با قدرت برگردم.
در این مدت چپ تیم ملی را چطور دیدی؟ با توجه به اینکه میلاد محمدی جوان و جنگنده هم به رقبایت اضافه شده است.
چپ تیم ملی الان خوب است. نقطه قوت زیادی دارد. فکر می کنم کروش هر بازیکنی را که آماده تر باشد، بازی می دهد. قطعا او من را هم نادیده نمی گیرد. من نیاز به تلاش بیشتر دارم تا انشالله به شرایط قبلی برگردم.

تیم ملی در مرحله اول مقدماتی خوب بازی کرده. البته خیلی ها می گویند ملاک برای قضاوت باید نتایج تیم ملی در مرحله نهایی باشد.
تیم ملی جوان شده است. قطعا نیاز به زمان دارد. بازی های مرحله اول به تیم ملی کمک زیادی کرده تا بتواند آماده تر شود. بازی های مرحله دوم بسیار سخت تر خواهد بود. امیدوارم تجربه بازی های مرحله اول، به تیم ملی کمک کند. بالاخره رسیدن به جام جهانی خیلی سخت و سخت تر شده است. رقبا هم پیشرفت کرده اند و در این مدت بیکار نبوده اند. امیدوارم تمی ملی نتایج خوبی بگیرد و برای دومین دوره به جام جهانی صعود کند. آندو در مصاحبه با خبرورزشی گفته بود که تیم ملی با این شرایط شانسی برای صعود ندارد.
به نظر من هم شرایط واقعا سخت است. نسبت به دور قبل به گروهها یک تیم اضافه شده و حالا مدعیان در دو گروه 6 تیمی با هم رقابت می کنند. تیم ها بهتر شده اند و انگیزه زیادی دارند. این کار ما را خیلی سخت تر می کند. امیدوارم که همه از تیم ملی و کادر فنی حمایت کننند. این حمایت هاست که می تواند باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شود. البته در این مدت انتقادهای زیادی هم از کارلوس کروش و تیم ملی شد.
من فکر می کنم این انتقادها نابجاست و درست نیست. شما شک نکنید اگر انتقادی سازنده باشد، کروش می پذیرد ولی اگر انتقاد غرض ورزانه باشد به تیم ملی ضرر می زند و کروش هم آن را قبول نمی کند. اختلاف سلیقه همیشه وجود داشت و امیدوارم که همین اختلاف سلیقه بتواند به تیم ملی ما در راه صعود به جام جهانی کمک کند. البته علی دایی هم انتقادهایی از کارلوس کروش داشت.
علی آقا همیشه جزو حامیان کروش و تیم ملی بوده و در حساس ترین شرایط هم کنار تیم ملی بوده است. او اعتقاد داشت چون صبا خوب نتیجه گرفته، باید در تیم ملی بازیکن داشته باشد. او نظرش را گفته است. وگرنه همه دیده اند که او در چه شرایطی پشت تیم ملی و کروش بوده است. فکر می کنی بتوانی دومین حضورت را در جام جهانی روسیه تجربه کنی
فکر می کنم با توجه به توانایی هایم بتوانم. اگر بدشانسی از من دور شود، می توانم با تیم ملی به جام جهانی بروم. فکر کنیم دیگر گاو را باید بکشی.
(خنده) آره در برنامه 90 هم گفتم. انگار گوسفند کشتن بدشانسی های من را تمام نمی کند و وقتش رسیده که یک گاو بکشم!
حضورت در برنامه 90 با استقبال عمومی روبرو شد. عادل هم خیلی راضی به نظر می رسید.
به نظر خودم خیلی گفت و گوی خوبی داشتیم. هم بحث جدی داشتیم و هم شوخی. فکر کنم مردم هم لذت بردند. من هم بالاخره حرف هایم را زدم. خودم که از آن برنامه لذت بردم.
هاشم بیک زاده

عادل چیزی به تو نگفت؟
باید از فردوسی پور تشکر کنم که به من این وقت را داد. واقعا حال کرده بود و به من می گفت کاش می توانستم هر هفته تو را به برنامه دعوت کنم. انشالله قسمت شوم که دوباره میهمان عادل باشم. باید از مردم هم تشکر کنم که در این مدت به من لطف داشتند. فکر کنم مردم هم از برنامه خوششان آمد.
خیلی ها معتقدند تو همین شکلی هستی و فیلم بازی نمی کنی. شاید به این دلیل دوستت دارند.
من سعی کرده ام همیشه به همین شکلی که هستم، رفتار کنم. یعنی دوست نداشتم که هیچوقت جایی که به نفعم باشد دروغ بگویم و فیلم باز کنم. نمی خواهم دورنم چیزی باشد و ظاهرم یه چیز دیگر. همیشه یکجور بوده ام. همیشه حرف حق را زده ام، حتی اگر طرف مقابلم ناراحت شده باشد. همیشه سعی کرده ام یک رنگ باشم. به قول شاعر در جهان تا می توانی ساده و بی رنگ باش. قالی از صدرنگ بودن زیر پا افتاده است. به به!
راستی گفتی فیلم بازی کردن. پیشنهاد دیگری برای بازیگری نداشتی؟
یک پیشنهاد برای بازی در تئاتر داشتم که رد کردم!
واقعا؟
بله، حالا دوست ندارم زیاد درباره اش حرف بزنم.
راستی مربیان تیم ملی هم به تمرین صبا آمدند. چه گفتی و چه شنیدی؟
راجع به تیم مان و شرایط مان پرسیدند. بیشتر حرف از دلتنگی و دوری بود. صحبت کردیم و من هم ابراز علاقه کردم و امیدواری کردم که برگردم به تیم ملی چون گفتند خیلی دلمان برایت تنگ شده است. البته من نگران کروش بودم و حالش را پرسیدم که مربیان گفتند خدا را شکر خوب است.     252 43  

کلید واژه ها: باشگاه صبای قم - عادل فردوسی‌ پور -




چهارشنبه 18 آذر 1394 - 13:30:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن