تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واردات‌چای بی‌کیفیت و اسانس دار پیامد بی توجهی به محصول ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
واردات‌چای بی‌کیفیت و اسانس دار پیامد بی توجهی به محصول ایرانی
واردات‌چای بی‌کیفیت و اسانس دار پیامد بی توجهی به محصول ایرانی عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از تاخیر دولت در پرداخت مطالبات چایکاران، گفت: خروج ارز نتیجه واردات چای بی کیفیت و اسانس داری بوده که پیامد بی توجهی به زحمات کشاورز داخلی است.


به گزارش فرهنگ نیوز، رحمت‌الله نوروزی ، با انتقاد از بی توجهی دولت به خرید تضمینی محصولات کشاورزی و همچنین تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان،گفت:با وجود گذشت چندین ماه از تحویل محصول چای دولت هنوزعمده مطالبات کشاورزان را پرداخت نکرده است.
 
نماینده مردم علی آباد کتول درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان به بی انگیزه شدن آنان به تولید منجر می شود، افزود: دوبت با تعیین نرخی منطقی و مناسب برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی و پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور را فراهم کند.
 
این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید براینکه خرید تضمینی محصولات کشاورزی با قیمتی مناسب بی نیازی به واردات را رقم می زند،تصریح کرد: به طورحتم بستن مبادی واردات محصولات کشاورزی علاوه بر تحقق اقتصادی مقاومتی به تضمین سلامت محصول مصرفی مردم نیز منجر می شود.
 
واردات چای بی کیفیت خارجی نتیجه بی توجهی به محصول داخلی
 
وی با بیان اینکه بی توجهی دولت ها به چایکاران سالانه مقادیر زیادی چای را به کشور سرازیر می کند،گفت: خروج ارز نتیجه واردات چای بی کیفیت و اسانس داری بوده که پیامد بی توجهی به زحمات کشاورز داخلی است.  
 
نوروزی با اشاره به وعده وعید های بسیار درخصوص پرداخت مطالبات کشاورزان و بدقولی های صورت گرفته دراین باره،افزود: کشاورزان به وعده‌های دولت درخصوص خرید تضمینی و پرداخت مطالبات اطمینان کافی ندارند.
 
عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: دولت باید با درنظرگرفتن بودجه ای مشخص زمینه خرید تضمینی محصولات ایرانی و پرداخت مطالبات کشاورزان را فراهم کند.
 


منبع: خانه ملت


94/9/17 - 15:36 - 2015-12-8 15:36:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن