تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه های مواصلاتی استان همچنان درگیر کولاک/ مسیر قزوین_تهران باز است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: رئیس پلیس راه استان قزوین از ادامه کولاک در برخی مسیرهای مواصلاتی قزوین خبر داد و افزود: مسیر قزوین_تهران باز است و تردد به صورت عادی صورت می گیرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام زینعلی در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شب گذشته و کولاک و لغزندگی جاده ها، چند مسیر ارتباطی استان بسته شده است. 
وی افزود: محور آزاد راه قزوین _رشت و جاده ارتباطی در گردنه کوهین در جاده قدیم قزوین_رشت همچنان مسدود است و تردد در این مسیرها امکان پذیر نمی باشد. 
رئیس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد: محورهای مواصلاتی قزوین_زنجان و قزوین _همدان نیز همچنان به دلیل کولاک شدید مسدود می باشد. 
وی درباره دیگر راه های مواصلاتی استان اعلام کرد: مسیرهای قزوین_کرج، قزوین_تهران و جاده بوئین زهرا باز است و خودروها بدون مشکل درحال تردد هستند. 
سرهنگ زینعلی به تصادفات عصر روز گذشته تا بامداد امروز در مسیرهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: چند تصادف خسارتی و جرحی طی شب گذشته رخ داد که مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند. 
این مسئول انتظامی در خصوص جاده های کوهستانی استان ابراز کرد: در اغلب جاده های کوهستانی و روستایی استان، شاهد کولاک هستیم که تا اطلاع ثانوی نباید در این مسیرها تردد شود. 
سرهنگ زینعلی افزود: با ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
راه های مواصلاتی استان همچنان درگیر کولاک/ مسیر قزوین_تهران باز است






دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن