تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815359217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی فوتبال ایران «رسم عاشق کشی» می آموزد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: سرگرمی های متعددی در دنیا وجود دارد اما کمتر موردی مانند فوتبال دلباخته و عاشق دارد؛ ورزش هنری که آنقدر هیجان دوستدارانش را بالا می برد که گاهی صندلی ورزشگاه را به محل وداع با زندگی تبدیل می کند. اینگونه است که فوتبال چیزی است فراتر از زندگی.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته گذشته در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در لیگ برتر فوتبال ایران، یک هوادار در ورزشگاه جان باخت. نجی الله حسینی، مرد 69 ساله ای که به عشق تیم محبوبش به ورزشگاه رفته بود، قلبش از شدت هیجان ایستاد. شنبه شب هم در اسپانیا و در ورزشگاه مستایا وقتی والنسیا گل تساوی را به بارسلونا زد یک هوادار این تیم دچار ایست قلبی شد و از دنیا رفت.
فوتبال این دلمشغولی دوست داشتنی تاکنون جان های زیادی را اینگونه گرفته است. شماتت نمی توان کرد آنهایی را که به عشق فوتبال جان می دهند. هر چه نباشد آنها به پای عشق خود صادقانه ایستاده اند و پاک باخته در محضرش نشسته اند.
ذات فوتبال این جذابیت را دارد که حس و روح و قلب مردم را به سمت خود بکشاند اما آنهایی که فوتبال را در دست دارند برای آن چه کرده اند؟ آیا فوتبال ایران آنقدر می ارزد که جانی برایش فدا شود؟
گاهی مرگ آغازگر حیات یک تفکر است. در گذشت هوادار سرخ ها در ورزشگاه تختی ما را به این فکر می اندازد که آیا فوتبال ایران آنقدر جذاب و تماشایی است که بشود برایش جان داد؟
حساب عاشقان سینه چک فوتبال از همه ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
وقتی فوتبال ایران «رسم عاشق کشی» می آموزد






دوشنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن