تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815310989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاضلاب اهواز با هر باران به خیابان‌ها می‌ریزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فاضلاب اهواز با هر باران به خیابان‌ها می‌ریزد استان‌ها > خوزستان - ایسنا نوشت : رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به افزایش خطر انتقال بیماری‌ها در فصل بارندگی گفت: سریز فاضلاب‌های شهری اهواز سلامت شهروندان را تهدید می‌کند.

مهرداد شریفی اظهار کرد: سالیان طولانی است که شهروندان درگیر مشکل فاضلاب شهری اهواز هستند و پوسیدگی و نبود برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت برای سامان‌دهی وضعیت فاضلاب اهواز موجب ادامه این مشکل شده است.
وی با بیان این که در فصل بارندگی، فاضلاب‌ها در محلات و خیابان‌های اهواز سرریز کرده و موجب آب‌گرفتگی معابر می‌شوند، افزود: آلودگی فاضلاب، خطر بروز بیماری‌ها را در میان شهروندان تشدید می‌کند و این در حالی است که هیچ برنامه‌ای برای سامان‌دهی وضعیت فاضلاب اهواز وجود ندارد و دستگاه‌های مربوطه، برای کنترل سرریز فاضلاب‌های شهری برنامه‌ریزی ندارند.
رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: برای سامان‌دهی وضعیت سرریز فاضلاب‌ها باید ارگان‌های مرتبط آب و فاضلاب، شهرداری و شرکت نفت وارد کار شده و همچنین از پروژه‌های ملی در حل این معضل استفاده شود.
شریفی گفت: برای بررسی سرریز شدن فاضلاب‌های شهری اهواز هر چند وقت یک‌بار جلسه‌هایی برگزار می‌شود و برای کنترل شرایط در هنگام بحران، اکیپ‌هایی فرستاده می‌شود ولی این اقدامات، موقتی است و در بارندگی‌های بعدی هم دوباره شاهد سرریز فاضلاب در خیابان‌های اهواز هستیم.



یکشنبه 15 آذر 1394 - 16:52:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن