تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809735631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موکب‌هاي شهرداري تهران در مرز مهران همچنان پابرجا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶ب.ظ)
موکب‌هاي شهرداري تهران در مرز مهران همچنان پابرجا است موج - شهردار منطقه 5 با اشاره به برخي اخبار مبني بر جمع کردن موکب‌ها در مرز مهران گفت: موکب‌هاي شهرداري تهران در مرز مهران پابرجاست و تا مراجعه آخرين زائر نيز برپا خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محسن اسدي با بيان اينکه تمامي موکب‌هاي مرز مهران که توسط شهرداري منطقه 5 در ايام اربعين حسيني برپا شده است، پذيراي مردم از اقصي نقاط ايران است، افزود: بيش از 35 تا 40 هزار پرس غذاي گرم، 30 هزار آبميوه و چاي داغ و يک ميليون بطري آب معدني در بين زائرين در مرز مهران توزيع شده است.
وي در خصوص شايعه جمع کردن موکب‌هاي مرزي مهران گفت: به هيچ عنوان اين موضوع صحت ندارد و شهرداري تهران موکب‌هاي خود را از مرز مهران جمع نکرده و احتمالا تا روز 3 شنبه و مراجعه آخرين زائر موکب‌ها برپا خواهند بود. بعد از پايانه مرزي مهران تا اولين شهر 11 کيلومتر مسافت داريم که اتوبوس‌هاي شهرداري تهران به صورت رايگان زائران را به آنجا انتقال مي‌دهيم و از آنجا نيز مردم به سمت شهرهاي خود مي‌روند.
شهردار منطقه 5 با بيان اينکه 20 مدرسه، مساجد و حسينيه‌ها براي زواري که قصد داشتند داخل شهر اقامت کنند هم در اين ايام تجهيز شده، خاطرنشان کرد: موکب‌هاي داخل پايانه‌ها براي شهرداري تهران بوده است و اگر موکبي جمع شده براي شهرستان‌هاي ديگر بوده که موکب‌هاي پذيرايي بوده و براي اسکان زوار نبوده است.
وي با اشاره به اينکه امروز نسبت به روز گذشته شاهد کاهش مسافر بوده‌ايم، ادامه داد: شهرداري تهران در مرز مهران فضاي اسکاني با مساحت بيش از 3500 متر مربع ايجاد کرد که حدود 3 تا 5 هزار نفر را در اين ايام اسکان داده‌ايم. به طوري که ارائه 5 هزار پتو و بالش از ديگر خدمات به زوار بوده است.
اسدي با اشاره به ايجاد پارکينگ در شهر مرزي مهران يادآور شد: امسال با ايجاد پارکينگ بزرگ شهر مهران با ظرفيت 30 هزار خودرو، مشکلات سال گذشته که شهر مهران را تبديل به پارکينگ خودروها کرده بود و تردد مردم را با مشکل مواجه کرده بود، به کلي رفع شد.
رئيس ستاد خدمات رساني پايانه مرزي مهران در خصوص ارائه خدمات حمل‌ونقلي هم اظهار کرد: اين خدمات در 2 بخش ارائه شد. بخشي در شهر عراق بود که با همکاري شرکت واحد 700 دستگاه اتوبوس در مسير مرز مهران اقدام به جابه جايي مسافران کرد. از پايانه مرزي مهران تا داخل شهر نيز 50 دستگاه اتوبوس در 3 شيفت آماده خدمات‌دهي به مردم بودند که اين خدمات کماکان ادامه دارد. تمامي اين اتوبوس‌ها مردم را به مقصد تهران مي‌رسانند و تنها اتوبوس‌هاي بين‌شهري خصوصي که جزو اتوبوس‌هاي شهرداري تهران نيست، از مردم پول دريافت مي‌کنند که دخل و تصرف در آن‌ها نيز از وظايف ما نيست.
شهردار منطقه 5 با تاکيد بر اين که تمامي خدمات شهرداري تهران در مراسم اربعين حسيني رايگان بوده است، ادامه داد: درمانگاه شرکت شهر سالم که داخل پايانه مرزي مهران برپا شده بود، بيش از 67 هزار پذيرش داشت که تعداد زيادي تزريقات، بستري، پانسمان و انتقال بيمار به داخل بيمارستان‌هاي شهر را داشته‌ايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن