تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802766806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وجود 200 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی کاهش کارگران ماشین‌سازی تبریز از 4000 به 650 نفر/ ماشین‌سازی در حال مرگ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وجود 200 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی
کاهش کارگران ماشین‌سازی تبریز از 4000 به 650 نفر/ ماشین‌سازی در حال مرگ
رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: ماشین‌سازی تبریز و صنایع مرتبط با آن شناسنامه صنعت ما هستند و این در حالی است که 4 هزار کارگر شرکت ماشین‌سازی ما به 650 نفر کاهش یافته و این واحد تولیدی در حال مرگ است.

خبرگزاری فارس: کاهش کارگران ماشین‌سازی تبریز از 4000 به 650 نفر/ ماشین‌سازی در حال مرگ



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی پیش از ظهر امروز در بیست و یکمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی در محل تالار پتروشیمی تبریز اظهار داشت: در طی بیست و یک سال این همایش تکرار شده که لازم است که نتایج همایش‌های بیست سال گذشته مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و منتشر شود.
وی افزود: اخیرا جلسه‌ای در شوای گفت‌و‌گو با موضوع صادرات به عراق داشتیم که در این جلسه عنوان شد میزان صادرات ایران به عراق در سال گذشته 7 میلیارد دلار بود و این در حالی است که ترکیه توانسته به میزان 40 میلیارد دلار به این کشور صادرات داشته باشد و این آمار مقایسه‌ای بسیار نگران کننده به نظر می‌رسد. لزوم تغییر نگرش جامعه نسبت به امر صادرات رحمانی بر لزوم تغییر نگرش جامعه نسبت به امر صادرات اشاره کرد و ابراز داشت: در مقطع فعلی حفظ وضع موجود صنعت موجب ایجاد ثبات و آرامش می‌شود ولی شکوفایی صنعت و تولید تنها با صادرات فناورانه رخ خواهد داد.
رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیش از 5 میلیون نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی بیکار داریم، متذکر شد: راهبرد اصلی حل مشکلات اشتغال و بیکاری جامعه توجه به تولید ملی است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری اولین و بهترین حامی تولید کشور هستند که بارها فرموده‌اند جلوی خام فروشی را بگیرید و امام راحل(ره) نیز آرزو داشتند روزی شیرهای نفت را مسئولان ببندند که ما هنوز این مسائل را باور نکرده‌ایم و هر روز بیکاری و مشکلات مردم بیشتر می‌شود. ایران در هیچ کشور اروپایی رایزن بازرگانی ندارد وی بر لزوم توجه به توسعه صادرات به عنوان راهبرد اصلی اقتصادی کشور تاکید و اضافه کرد: ما تنها 17 رایزن بازرگانی در کشورهای مختلف داریم و 8 مورد هم در حال استقرار هستند و این در حالی است که در هیچ کشور اروپایی رایزن بازرگانی نداریم و با این وضعیت چطور می‌توان وضعیت صادرات را بهبود بخشید.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز به شرکت‌های تخصصی بازاریابی و برندسازی داریم، اظهار داشت: باید تولید ملی به عنوان محور سیاست‌گذاری کشور قرار گیرد چرا که اگر بخواهیم طبق برنامه‌ریزی‌ها میزان تولید مس را به 800 هزار تن و آلومینیوم را به یک و نیم میلیون تن برسانیم باید زیرساخت‌های آن را هم فراهم کنیم.
رحمانی یادآور شد: روسیه یک سال قبل با اکراین مسئله داشت و ما هرگز نتوانستیم از این مسئله بهره‌برداری کرده و میزان صادراتمان را به این کشور افزایش دهیم و در حالی که روسیه ظرفیت بیشترین سرمایه‌گذاری در حوزه مرغداری را دارد نتوانستیم کاری صورت دهیم. صادرات 2 میلیارد دلاری از آذربایجان‌شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  در مجلس میزان صادرات استان در سال‌جاری را 2 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: سال بعد باید این میزان را به 5 میلیارد دلار برسانیم و در 10 سال آینده می‌توانیم میزان صادرات غیرنفتی استان را به 10 میلیارد دلار افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه بالای 90 درصد تراکتور کشور در این استان تولید می‌شود، یادآور شد: این در شرایطی است که تعرفه واردات تراکتور 4 درصد و تقریبا صفر بود و ما می‌توانیم تا 50 هزار تراکتور تولید کنیم که باید حمایت شود.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ماشین‌سازی و صنایع مرتبط با آن شناسنامه صنعت ما هستند و این در حالی است که 4 هزار کارگر شرکت ماشین‌سازی ما به 650 نفر کاهش یافته و این واحد تولیدی در حال مرگ است. رئیس کمیسیون صنایع و معادن پیش‌بینی درآمدهای مالیاتی امسال کشور را یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با بیش از 200 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی مواجه هستیم که از طریق فعالیت‌های زیرزمینی غیرقانونی اتفاق می‌افتد. انتهای پیام/60001/ع40

http://fna.ir/VRAA0P





94/09/14 - 13:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن