تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815293524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک سامان بانک عامل صادرکنندگان ايتاليايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۷ب.ظ)
بانک سامان بانک عامل صادرکنندگان ايتاليايي شد موج - در پايان نشست مشترک فعالان اقتصادي و بانکداران ايتاليايي و ايراني که در بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاري مشترک ميان بانک سامان و شرکت ساچه ايتاليا (صندوق ضمانت صادرات ايتاليا) در تهران به امضا رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، ولي ضرابيه، رئيس هيات‌مديره بانک، با اعلام اين خبر اظهار کرد: هدف از اين نشست که با حضور معاونان بانک مرکزي جهوري اسلامي ايران، معاون اقتصادي وزارت اقتصاد ايتاليا، رئيس هيات‌مديره کانون بانک‌هاي ايتاليا و مديران 11 بانک ايتاليايي و همچنين جمعي از مديران ارشد نظام بانکي کشورمان برگزار شد، آشنايي و ارزيابي ظرفيت‌هاي همکاري اقتصادي و صادراتي دو کشور به منظور تسهيل روابط تجاري آتي بود.
رئيس هيات‌مديره بانک سامان گفت: با امضاي اين تفاهم‌نامه، شرکت‌هاي ايتاليايي براي صادرات کالاهاي خود به جمهوري اسلامي ايران خدمات بانکي مورد نياز را از طريق بانک سامان دريافت خواهند کرد.
ضرابيه تصريح کرد: اين تفاهم‌نامه، نقطه‌عطفي براي تسهيل و توسعه مراودات تجاري و گسترش روابط اقتصادي جمهوري اسلامي ايران با کشورهاي اروپايي به‌ويژه ايتاليا خواهد بود.
گفتني است، بانک سامان در سال‌هاي اخير يکي از برترين بانک‌هاي ايراني در حوزه خدمات بين‌المللي و ارزي بوده و سهم زيادي از تامين مالي تجاري کشورمان را در حوزه صادرات و واردات برعهده داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن