تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813072501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه رهبری بدون یک ثانیه مذاکره، از غربی ها امتیاز گرفتند؟


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: رهبری با دستور اخیر خود غربی ها را در دو راهی انتخاب بین برجام و بستن پرونده ابعاد نظامی قرار دادند. حال اگر اجرای برجام که به بعد از بستن پرونده ابعاد نظامی برنامه هسته ای ایران موکول شده است شکست بخورد، آژانس و کشورهای غربی پرونده هسته ای ایران را بسته اند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج ، بحث در قبال برجام فارغ از تمام نقاط ضعف و مثبت هایی که در بر می گیرد بعد از دستور مهم رهبری به رئیس جمهور مبنی بر اجرای مشروط آن، دیگر موضوعیت ندارد و هم اکنون تمام منتقدین و موافقین اجرای برجام موظفند تا با نظارت دقیق جلوی کارشکنی های دشمن را به بهانه اجرای برجام بگیرند.
با توجه به گزارش نهایی مدیر کل آژانس انرژی اتمی، به نظر می رسد که پرونده ابعاد احتمالی نظامی در موضوع هسته ای، در رأی گیری شورای حکام در جلسه آینده بسته خواهد شد.
مارک تونر، یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه آمریکا گفته است که گزارش آژانس، ابهامات و سئوالات باقی مانده در مورد برنامه اتمی ایران را به خوبی پاسخ داده است .
او گفت که آمریکا و پنج کشور دیگری که در مذاکرات اتمی با ایران مشارکت داشتند در جلسه شورای حکام آژانس در روز ۱۵ دسامبر با مختومه شدن این پرونده موافقت خواهند کرد تا بتوانیم بر اجرای توافق جامع اتمی متمرکز شویم .
نکته ای که باید در این خصوص به آن اشاره کرد تیزبینی و همچنین امتیازگیری مبتکرانه شخص امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص ابعاد ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

جمعه ، ۱۳آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن