تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814576900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الحاق 4 فروند هواناو به ناوگان جنوب نداجا+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: الحاق 4 فروند هواناو به ناوگان جنوب نداجا+ تصاویر
4 فروند هاورکرافت با حضور دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به ناوگان نداجا در بندرعباس الحاق شدند.
آفتاب : 4 فروند هواناو در مراسمی با حضور دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به ناوگان نداجا در بندرعباس الحاق شدند.

دریادار سیاری در مراسم الحاق هاورکرافت‌ها گفت: با وجود فناوری بسیار بالای این شناورها، توسط نیروهای بومی و متخصص داخلی به توانمندی و دانش بهسازی، بهینه‌سازی و تعمیرات آن دست یافتیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه هاورکرافت‌ها در تمام عملیات‌های نیروی دریایی حضور دارند، گفت: هیچ وسیله‌ای را در نیروی دریای ارتش از خط خارج نمی‌کنیم و مدام در حال بهسازی و بهینه‌سازی تجهیزات هستیم.

وی اضافه کرد: در منطقه هیچ کشوری توان بازسازی تجهیزات و امکانات نظامی را ندارد و این تنها ایران است که با برخورداری از نیروهای جوان، متخصص و متعهد به قابلیت‌های بالایی در ساخت، تعمیرات و بهینه‌سازی دست یافته‌اندبه گزارش تسنیم، سه دستاورد جدید نیروی دریایی ارتش صبح امروز طی مراسمی و با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از مسئولان استانی هرمزگان در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش عملیاتی شد.

ناو جمهوری اسلامی ایران تنب، بالگرد ضدزیردریایی مدل SH-3 و هواپیمای ترابری فوکر مدل F-27 دستاوردهایی بودند که بعد از تعمیرات اساسی و بهینه‌سازی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شدند.


الحاق 4 فروند هواناو به ناوگان جنوب نداجا+ تصاویر



الحاق 4 فروند هواناو به ناوگان جنوب نداجا+ تصاویر



الحاق 4 فروند هواناو به ناوگان جنوب نداجا+ تصاویر





تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن