تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسن نيت ايران در مذاکرات به دنيا ثابت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۸ب.ظ)
عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس: حسن نيت ايران در مذاکرات به دنيا ثابت شد موج - رشت-عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس با بيان اينکه حسن نيت ايران در مذاکرات به دنيا ثابت شد، گفت: ادعاي کنگره نشان از عدم حسن نيت است و هر جايي که طرف غربي بخواهد از تعهدات خود عدول کند ما هيچ تعهدي نخواهيم داشت.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، غلامعلي جعفرزاده در خصوص ادعاهاي اخير کنگره آمريکا اظهار کرد: در جريان تحريم‌هاي ناجوانمردانه‌اي که عليه کشور ما وجود داشت به دنيا ثابت شد که ما دنبال بمب اتم نيستيم و ايران کشوري صلح‌جو است و ادعاهاي آمريکا صرفا يک بهانه است براي همين در جريان مساله هسته‌اي ما از باب مذاکره وارد شديم و حسن نيت ما به دنيا ثابت شد.
وي ادامه داد: با توجه به انجام مذاکرات، کشورهاي اروپايي هم متوجه شدند که در مباحث اقتصادي و تعاملاتي که مي‌توانند با ايران داشته باشند تا به حال کلاه بزرگي روي سرشان رفته است. لذا معتقدم ادعايي که اکنون مطرح مي‌شود و برخي مسئولان ناپخته غربي آن را اظهار مي‌دارند حلاوت مذاکرات را به تلخي مي برد در حالي که ايران حسن نيت خود را نشان داده و پايبند به تعهدات در مذاکرات است.
اين عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان مجلس خاطرنشان کرد: هرجا طرف غربي بخواهد از تعهدات خود عدول کند ما هم هيچ تعهدي نخواهيم داشت در حالي که تا به امروز طبق آنچه که مطرح کرده‌ايم عمل شده است.
جعفرزاده تصريح کرد: هرچه جلوتر مي‌رويم فرمايشات رهبري يکي پس از ديگري اثبات مي‌شود در حالي که متوليان امر در آمريکا بايد به اين نکته توجه داشته باشند که علي رغم تحريم‌هايي که بر ما اعمال شده ما در تمامي حوزه‌ها اعم از هسته‌اي، هوا فضا، انرژي‌هاي نو و … پيشرفت داشته‌ايم که نمونه آن را در کاهش وابستگي به نفت شاهد هستيم.
اين نماينده مجلس ادامه داد: بنابراين تا اين مرحله، تحريم‌ براي ما سود و بهره داشته و براي غربي‌ها، خسران و ضرر، لذا بايد سر عقل بيايند تا اين خسارت‌ها به کشورشان را بيشتر نکنند و به اين نکته توجه داشته باشند که ديگر اتحاديه اروپا آن‌ها را همراهي نخواهد کرد؛ چنانکه در مباحث اقتصادي در جلساتي که با کشورهاي اروپايي داشته‌ايم به شدت ابراز ندامت کرده‌اند.
جعفرزاده با تاکيد بر اينکه ما ديپلماسي بسيار قوي را در اين راستا داشته‌ايم، گفت: مردم ايران بايد تلاش کنند تجاربي که از تحريم‌ها داشته‌اند را ادامه دهند.
وي با بيان اينکه اين گونه رفتارهاي آمريکايي‌ها در مساله برجام هم تاثير خواهد داشت گفت: قطعا هر جايي بخواهند عهدشکني کنند ذره‌اي شک نداشته باشند که تعهدي به برجام نخواهيم داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن