تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807005520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص کل افت 97 واحدي را نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۰ب.ظ)
هم زمان با بسته شدن معاملات بازار بورس؛ شاخص کل افت 97 واحدي را نشان داد موج - در پايان معاملات امروز شاخص کل با 97 واحد کاهش به ارتفاع 62550 رسيد.
به گزارش خبرنگار موج، معاملات امروز بازار سهام هم تحت تاثير نوسانات نرخ دلار قرار گرفت و در پايان معاملات امروز شاخص کل با 97 واحد کاهش به ارتفاع 62550 رسيد همچنين شاخص کل هم وزن نيز با 25 واحد کاهش به رقم 9724 رسيد همچنين حجم کل معاملات امروز 501 ميليون سهم بود در ادامه بايد گفت که بيشترين تاثير منفي را بر شاخص کل نماد هاي رمپنا، وپارس، فولاد، خساپا و شبندر گذاشتند و دو نماد فارس و جم از تاثيرگذارن مثبت بر آن بودند.

معاملات امروز فرابورس 865 ميليارد ريالي شد
در جريان معاملات امروز فرابورس ايران، 123 ميليون ورقه بهادار به ارزش 865 ميليارد ريال مورد معامله قرار گرفت.
در پايان معاملات 10 آذرماه 1394، 123 ميليون ورقه بهادار در 36 هزار و 159 نوبت خريد و فروش شد و ارزش آن به 865 ميليارد و 240 ميليون ريال رسيد.
بيشترين حجم و ارزش معاملات امروز به سهام شرکت تازه وارد بهمن ديزل با داد و ستد 48 ميليون سهم به ارزش 173 ميليارد ريال اختصاص يافت.

افت شاخص آيفکس
آيفکس هم در پايان معاملات امروز با کاهش نه چندان محسوس نسبت به ديروز در رقم 689.68 متوقف شد؛ ضمن آنکه اوراق تسهيلات مسکن با افت قيمت در محدوده 680 تا 738 هزار ريال قيمت خورد.
سهام تدبيرگران فارس و خوزستان، بيمه ميهن و قند چهارمحال بيشترين افزايش قيمت را در بازار فرابورس تجربه کرد و در سوي ديگر بازار، سهام شرکت‌هاي معادن مس تکنار، بيمه دي و توسعه خدمات بندري سينا با بيشترين افت قيمت روبرو شدند.
در روز جاري، نماد معاملاتي شرکت شهرسازي و خانه سازي باغميشه جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام در روز يکشنبه مورخ 15 آذر، در پايان معاملات امروز متوقف و بلوک 5.37 درصدي اوراق مشارکت شهرداري مشهد در بازار ابزارهاي نوين مالي فرابورس ايران به ارزش 268 ميليارد و 840 ميليون ريال واگذار شد.

بيشترين حجم معاملات ETF
علاوه بر اين در بازار ابزاهاي نوين مالي، بيشترين حجم معاملات ETF به صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان با خريد و فروش 840 هزار و 620 سهم اختصاص يافت و بيشترين حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم مربوط به معامله 82 و 200 هزار ورقه اجاره ماهانه رايتل بود.
خريد و فروش اسناد خزانه اسلامي در روز جاري با قيمت 935 هزار و 421 ريال به پايان رسيد و نرخ بازده تا سررسيد اين اوراق با 1.54 درصد افت نسبت به روز قبل، معادل 24.52 درصد شد.

تعادل در معاملات پتروشيمي ها
گروه محصولات شيميايي معاملات متعادل تري را نشان دادند و پرحجم ترين نماد اين گروه پارسان در بازه قيمتي 2670 ريال بود که ورود حقوقي به اين سهم هفت و نيم ميليون و خروجش از آن بيش از هفت ميليون سهم بود همچنين شپلي در قيمت 2370 ريال بيش از سه درصد افت قيمتي را تجربه کرد که ورود و خروج حقوقي به اين سيهم ناچيز بود ضمن اين که پترول نيز در قيمت 1449 ريال چهار و نيم ميليون حجم معاملات را به دوش کشيد که ورود حقوقي به اين سهم بيش از دو ميليون و رخوجش از آن ناچيز بود در ادامه بايد گفت که تاپيکو با در دست داشتن دو ميليون حجم معاملاتي در بازه قيمتي 2170 ريال قرمزپوش بود و حقوقي ها به اندازه يک ميليون سهم را تقاضا و يک و نيم ميليون سهم را عرضه کردند.

بانکي ها در بازه قرمز
گروه بانکي ها اکثرا در بازه قرمز بازار حضور داشتند و وبملت با 35 ميليون حجم معاملات در صدر جدول حجم معاملاتي قرار گرفت که در قيمت 1925 ريال شاهد ورود 33 ميليون حقوقي و خروج 25 ميليون از آن ها بود همچنين وبصادرنيز در قيمت 856 ريال با 21 و نيم ميليون حجم معاملاتي بسته شد که ورود حقوقي به اين سهم بيش از 18 ميليون و خروجش از آن 4 ميليون سهم بود ضمن اين که وپارس با در دست داشتن 12 ميليون حجم معاملاتي شاهد افت سه درصدي قيمتش بود که ورود حقوقي به اين سهم دو نيم ميليون و خروجش از آن شش ميليون سهم بود در ادامه بايد گفت که وتجارت نيز در قيمت 850 ريال افت قيمت يک درصدي را اعلام کرده و بيش از چهار ميليون حجم معاملاتي را در دست گرفت که ورد حقوقي به اين سهم يک و نيم ميليون و خروجش از آن دو و نيم ميليون سهم بود.

فولاد بيشترين حجم معاملات را در اختيار گرفت
گروه فلزات اساسي بيشترين حجم معاملات خود را به فولاد در قيمت 1120 ريال تقديم کرد که با بيش از سه ميليون حجم معاملاتي افت قيمت يک و نيم درصدي را اعلام کردو ورود حقوقي به اين سهم 601 هزار سهم و خروجش از آن بيش از دو ميليون سهم بود همچنين ذوب نيز با حجم معاملات سه ميليوني خود در بازه قيمتي 1997 ريال يک درصد کاهش قيمت را ثبت کرده و بيشتر معامله گران اين سهم حقيقي ها بودند ضمن اين که هرمز نيز در بازه قيمتي 1041 ريال به اندازه 10 ريال افزايش قيمت را تجربه کرده و حقوقي ها دو نيم نيملون سهم را خريدند و تنها 100 هزار از آن ها را تا پايان بازار به فروش رساندند لازم به ذکر است که فملي در قيمت 1250 ريال با يک ونيم درصد کاهش قيمت رو به رو شد.

خديزل رهبر حجم معاملاتي
گروه خودرويي ها اکثرا در بازه قرمز بازار حضور يافتند و خديزل در سومين روز معاملاتي خود در صدر جدول حجم معاملاتي قرار گرفت و در قيمت 3535 ريال به اندازه 35 ريال افت قيمت را تجربه کرد و حقوقي ها به اندازه 18 ميليون سهم را خريده و تا پايان بازار 10 ميليون از آن را به فروش رساندند ضمن اينکه خروج حقيقي ها بيشتر از ورود آن ها به اين سهم بود همچنين خپارس نيز در قيمت 839 ريال 12 ميليون حجم معاملاتي را در اختيار گرفت که حقوقي ها تمايل چنداني براي ورود و خروج به اين سهم را نشان ندادند در ادامه بايد گفت که خکاوه نيز در قيمت 800 ريال يک درصد افت قيمت را تجربه کرده و بيشتر معامله گران اين سهم افراد حقيقي بودند لازم به ذکر است که خساپا با بيش از 4 ميليون حجم معاملاتي خود شاهد افت سه و نيم درصدي بوده و حقوقي ها براي ورود تمايل چنداني نشان نداده و خروجش از آن به اندازه سه و نيم ميليون سهم بود همچنين خبهمن در محدوده 1725 ريال سه ميليون حجم معاملاتي را صاحب شد که حقوقي ها تمايل چنداني براي ورود و خروج به اين سهم نشان ندادند شايان ذکر است که از ديگر سهم هاي پر حجم اين گروه مي توان به خزاميا، ورنا و خريخت اشاره کرد.

افت قيمت دو درصدي شبندر
در گروه فراورده هاي نفتي شبندر با دو ميليون حجم معاملاتي خود در قيمت 3520 ريال افت قيمت دو درصدي را ثبت کرد که ورود و خروج حقوقي ها به اينم سهم چندان قابل توجه نبود همچنين شپنا نيز با دو ميليون حجم معاملاتي خود در بازه قرمز بازار و با قيمت 2279 ريال به خط پايان معاملات خود رسيد ورود و خروج حقوقي به اين سهم تنها چهارصد هزار سهم بود ضمن اين که شاوان حجم معاملات يک ميليوني را صاحب شده و در قيمت پاياني 8259 ريال يک و نيم درصد افزايش قيمت را در دست گرفت که ورود حقوقي به اين سهم صفر و خروجش از آن ناچيز بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن