تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804095142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص کل 99 واحد نزول يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۹ب.ظ)
با بسته شدن معاملات امروز بازار سهام؛ شاخص کل 99 واحد نزول يافت موج - نماد هاي وغدير، تاپيکو و پارسان بيشترين تاثير منفي را بر شاخص کل گذاشتند.
امروز بازار بورس همچون روزهاي اخير راکد و کم فعاليت بود، بازار سرمايه پس از ماهها همچنان در حال رکود به سر مي برد و روز گذشته را نيز با کاهش شاخص کل به پايان رساند، يکي از دلايل اين وضعيت مي تواند به علت انتظار سرمايه گذاران براي شکل گرفتن وضعيتي کامل و بدون ابهام در بازار باشد، اگرچه ابهام هاي کشور کم نيستند اما توقع رفع تمام ابهام ها در سطح کلي توقعي دور از انتظار است، بازار بورس چاره اي ندارد جز اينکه با شرايط حال حاضر کشور کنار آيد و در انتظار خبرهاي مثبت باشد و در اين جهت مي توان به صورت هاي مالي برخي از شرکت هاي بورسي از ديدگاه بنيادي اشاره کرد که نشانگر آينده اي مثبت در فضاي بازار سرمايه کشور است.
در پايان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 99 واحد کاهش به ارتفاع 62635 نزول يافت ضمن اين که شاخص کل هم وزن نيز با 8 واحد کاهش به رقم 9768 رسيد همچنين حجم کل معاملات بازار امروز 423 ميليون سهم بود در ادامه بايد گفت که نمادهاي وغدير، تاپيکو و پارسان بيشترين تاثير منفي را بر شاخص کل و نماد هاي فارس، جم، وبصادر و واميد بيشترين تاثير مثبت را بر آن گذاشتند.

ثبت 13 هزار نوبت معامله در بازارهاي فرابورس
در جريان معاملات امروز فرابورس ايران، 85 ميليون ورقه بهادار در 13 هزار نوبتT مورد معامله قرار گرفت.
در پايان معاملات 7 آذر‌ماه 1394، 85 ميليون و 840 هزار ورقه بهادار خريد و فروش شد و ارزش آن به 529 ميليارد و 100 ميليون ريال رسيد و آيفکس با 4.5 واحد افت نسبت به روز معاملاتي قبل، عدد 687.87 را نشان داد.

بيشترين ارزش معاملات امروز به ميزان 16 ميليارد و 770 ميليون ريال
در روز نخست هفته، 4 ميليون و 440 هزار سهم ذوب آهن اصفهان توسط معامله‌گران داد و ستد شد و بيشترين حجم معاملات سهام را به نام خود ثبت کرد؛ اين در حالي است که بيشترين ارزش معاملات امروز به ميزان 16 ميليارد و 770 ميليون ريال مربوط به سهام پالايش نفت لاوان بود.
سهام صنعتي مينو در کنار مرجان‌کار و قند شيروان بيشترين افزايش قيمت را داشتند و در سوي ديگر بازار، سهام شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري مسکن زاينده رود، آهن و فولاد ارفع و روان فن‌آور با بيشترين افت قيمت روبرو شدند
علاوه بر اين در بازار ابزاهاي نوين مالي، بيشترين حجم معاملات ETF به صندوق سرمايه‌گذاري اعتمادآفرين پارسيان با خريد و فروش 4 ميليون سهم اختصاص يافت و بيشترين حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 159 هزار ورقه اجاره سه ماهه رايتل بود.

بازگشايي نماد معاملاتي شرکت بيمه دي
در روز جاري، شاهد بازگشايي نماد معاملاتي شرکت بيمه دي پس از ارائه اطلاعات پيش‌بيني و نماد معاملاتي اوراق گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن آبان ماه 1394 (تسه94081) در بازار عادي با محدوديت دامنه نوسان 5 درصدي قيمت بوديم.
گفتني است، خريد و فروش اسناد خزانه اسلامي در روز جاري با قيمت 932 هزار و 984 ريال به پايان رسيد و نرخ بازده تا سررسيد اين اوراق با 0.77 درصد رشد نسبت به روز قبل، معادل 26.97 درصد شد.

وصندوق پرحجم ترين نماد گروه
در گروه شرکت هاي چند رشته اي صنعتي وصندوق با نه ميليون حجم بيشترين حجم معاملات را از آن خود کرد و در قيمت 2790 ريال شاهد ورود نه ميليون سهم حقوقي و خروج هشت ميليون از آن ها بود همچنين واميد با بيش از هفت ميليون حجم معاملات در قيمت 1889 ريال بسته شد که ورود و خروج حقوقي به اين سهم هفت و نيم ميليون سهم بود ضمن اين که وغدير نيز با چهار ميليون حجم معاملاتي افت قيمت سه درصدي را تجربه کرده و حقوقي ها به اندازه يک و نيم ميليون سهم را خريده و يک ميليون از آن را عرضه کرد.

حضور پررنگ حقيقي ها در شپلي
در گروه محصولات شيميايي بيشترين حجم معاملات خود را به شپلي در قيمت 2489 ريال تقديم کرد و بيشتر معامله گران اين سهم حقيقي ها بودند همچنين پترول نيز با چهار ميليون حجم معاملاتي در بازه قرمز بازار حضور يافت و حقوقي ها براي داد و ستد در اين سهم تمايل چنداني نشان ندادند ضمن اين که تاپيکو نيز در قيمت 2181 ريال سه و نيم درصد افت قيمتي را ثبت کرد که ورود حقوقي به اين سهم 400 هزار و خروجش از آن يک ميليون سهم بود در ادامه از نماد هاي مثبت اين گروه مي توان به شفارس در قيمت پاياني 5214 ريال اشاره کرد.

بانکي ها در بازه منفي
گروه بانکي ها همگي در بازه قرمز بازار حضور يافتند و وبصادر در قيمت 851 ريال وارد بازه قرمز بازار شد و 51 ميليون حجم معاملات را در دست گرفت که ورود حقوقي به اين سهم 49 ميليون و خروجش از آن 21 ميليون سهم بود ضمن اين که وبملت نيز با 27 ميليون حجم معاملاتي در قيمت 1928 ريال افت قيمت يک درصدي را به دوش کشيد که ورود حقوقي به اين سهم 25 ميليون و خروجش از آن به اندازه 20 ميليون سهم بود همچنين وخاور در طي معاملات امروز 10 ميليون حجم معاملاتي را صاحب شد و در محدوده قيمتي 2851 ريال افت قيمت سه درصدي را شاهد بود که حقوقي ها براي ورود به اين سهم بي ميل و در عوض نه و نيم ميليون سهم را به فروش رساندند.

حجم هفده ميليوني خبهمن
گروه خودرو اکثرا در بازه قرمز بازار حضور يافتند و خبهمن با 17 ميليون حجم در صدر جدول حجم معاملاتي قرار گرفت و در قيمت 1815 ريال شاهد ورود و خروج 13 ميليون حقوقي بود همچنين خپارس با 12 ميليون حجم در تابلوي معاملات حضور يافت که حقوقي ها براي داد و ستد در اين گروه تمايلي نشان ندادند در ادامه بايد گفت که خساپا شاهد حجم معاملاتي سه ميليوني بود و در قيمت 990 ريال افت قيمت يک درصدي را تجربه کرده که اکثر معامله گران اين سهم افراد حقيقي بودند شايان ذکر است از ديگر نماد هاي اين گروه با حجم معاملاتي بالا مي توان به خکاوه و خکمک اشاره کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن