تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804080664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخص کل 8 واحد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۴۳ب.ظ)
همزمان با تغييرات نرخ دلار؛ شاخص کل 8 واحد افزايش يافت موج - در پايان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 8 واحد افزايش به ارتفاع 62647 رسيد.
طي معاملات امروز شرايط بازار مشخص تر نشان داده شد و خديزل در دومين روز عرضه خود در بازه مثبت به معاملات خود پايان داد ضمن اينکه پتروشيمي ها وضعيت مناسب تري را از روزهاي پيشين نشان دادند، اين روزها بازار ارز بسيار داغ بوده و در مورد افزايش يا کاهش آن توافق نظر وجود ندارد و تکليف دلار بعد از رفع تحريم ها هنوز نامشخص است اما ميل پتروشيمي ها به صادرات بيشتر به علت پيش بيني افزايش نرخ دلار است که حتي قيمت هاي داخلي آن ها را هم تحت تاثير قرار داده است.
در پايان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با 8 واحد افزايش به ارتفاع 62647 رسيد ضمن اين که شاخص کل هم وزن با 6 واحد کاهش به مرز 9749 نزول کرد همچنين حجم کل معاملات بازار امروز 658 ميليون سهم بود در ادامه بايد گفت که نمادهاي شاراک، ونوين، اخابر و پارسان بيشترين تاثير مثبت را بر شاخص کل و نمادهاي تاپيکو، رمپنا و همراه بيشترين تاثير قرمز را بر آن گذاشتند لازم به ذکر است که شاخص کل فرابورس با 4 واحد افزايش به رقم 690 رسيد و از نمادهاي مثبت تاثيرگذار بر اين شاخص مي توان به پترول، زاگرس و شتران اشاره نمود.

تغيير مالکيت 202 ميليون ورقه بهادار در بازار فرابورس
در جريان معاملات امروز بازارهاي فرابورس، 202 ميليون ورقه بهادار در 18 هزار و 184 نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.
معاملات امروز فرابورس ايران در حالي پايان يافت که 202 ميليون و 830 هزار ورقه بهادار در 18 هزار و 184 نوبت به ارزش يک هزار و 240 ميليارد و 760 ميليون ريال خريد و فروش شد.
گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان با ثبت معامله 19 ميليون و 310 هزار سهم به ارزش 27 ميليارد و 800 ميليون ريال، بيشترين حجم و ارزش معاملات امروز را از آن خود کرد.

بيشترين تاثير مثبت بر آيفکس
آيفکس هم با افزايش 4.7 در جايگاه 690.32 واحدي قرار گرفت و گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان و پتروشيمي زاگرس بيشترين تاثير مثبت را در اين رشد داشتند.
همچنين، بيشترين افزايش قيمت امروز مربوط به سهام بهمن ديزل و پس از آن مرجان‌کار و بيمه کارآفرين بود و نماد شرکت‌هاي ذوب آهن اصفهان، پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان، بانک دي، توسعه خدمات بندري سينا، پالايش نفت تهران و قند شيروان به عنوان پربيننده‌ترين نمادهاي فرابورسي معرفي شدند.

بيشترين افت قيمت
در سوي ديگر بازار هم زغال سنگ پروده طبس، سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي و قند شيروان با بيشترين افت قيمت روبرو شدند و اوراق تسهيلات مسکن در بازه 700 تا 760 هزار ريال دست به دست شد.
خريد و فروش اسناد خزانه اسلامي در روز جاري با قيمت 935 هزار و 421 ريال به پايان رسيد و نرخ بازده تا سررسيد اين اوراق با 0.23 درصد افت نسبت به روز قبل، معادل 26.09 درصد شد.
در بازار ابزاهاي نوين مالي، صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان با معامله 26 ميليون و 140 هزار سهم بيشترين حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت قطار شهري تبريز با داد و ستد 250 هزار ورقه بهادار بيشترين حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

افزايش قيمت بيش از 4 درصدي
گروه محصولات شيميايي پترول در قيمت 1451 ريال افزايش قيمت بيش از 4 درصدي را تجربه کرد و بيشترين حجم معاملات اين گروه را دراختيار گرفت که ورود حقوقي به اين سهم دوازده ميليون و خروجش از آن دو ميليون سهم بود همچنين شاراک با هجده ميليون حجم معاملاتي در بازه قيمتي 5014 ريال افزايش قيمت بيش از 4 درصدي را تجربه کرده در حالي که ورود حقوقي به اين سهم دو نيم ميليون و خروجش از آن شانزده و نيم ميليون سهم بود ضمن اين که پارسان با يک و نيم درصد افزايش قيمت حجم معاملات يازده ميليوني را در دست گرفت و شاهد ورود ده ميليون سهم حقوقي و خروج هشت ميليون از آن ها بود شايان ذکر است که شپلي در قيمت 2420 ريال و در بازه سه درصدي منفي به معاملات خود پايان داد که بيشتر معامله گران اين سهم افراد حقيقي بودند.

بانکي ها پرحجم معامله شدند
گروه بانکي ها معاملات پرحجمي را ثبت کردند و نماد وبملت با 37 ميليون حجم در صدر جدول حجم معاملاتي قرار گفت که ورود حقوقي به اين سهم 35 ميليون و خروجش از آن نيز 18 ميليون سهم بود ضمن اين که وبصادر نيز در قيمت 856 ريال حجم معاملات 14 ميليوني را در دست گرفت که ورود حقوقي به اين سهم بيش از 12 ميليون و خروجش از آن پنج و نيم ميليون سهم بود همچنين ونوين با قيمت 1630 ريال وارد بازه قرمز بازار شد و 15 ميليون حجم معاملاتي را صاحب شد که حقوقي ها به اندازه 14 و نيم ميليون سهم را تقاضا کرده و به همين اندازه را تا پايان بازار عرضه کردند از ديگر نمادهاي پرحجم اين گروه مي توان به وگردش، وتجارت و دي اشاره نمود.

خديزل مثبت معامله شد
گروه خودوريي ها بيشترين حجم معاملات خود را در اختيار خپارس در محدوده قميتي 857 ريال تقديم کردند و در قيمت 857 ريال با 10 ميليون حجم معاملاتي بسته شد که ورود و خروج حقوقي به اين سهم ناچيز بود همچنين خديزل در دومين روز معاملاتي خود شش ميليون حجم معاملات را در اختيار گرفت و در قيمت 3570 ريال صف خريد را تجربه کرد که ورود و خروج حقوقي به اين سهم به اندازه دو ميليون سهم بود در ادامه بايد گفت که خبهمن نيز در قيمت 1750 ريال سه ميليون حجم معاملاتي را به دوش کشيد که ورود حقوقي به اين سهم بيش از يک ميليون و خروجش از آن ناچيز بود لازم به ذکر است که خساپا نيز در قيمت 979 ريال در بازه يک درصد قرمز حضور يافت و شاهد خروج يک ميليون سهم حقوقي بود، از ديگر نمادهاي مهم اين گروه مي توان به خکاوه و خکمک اشاره کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن