تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813072199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

القاعده عربستان را تهدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: القاعده عربستان را تهدید کرد
شاخه القاعده در یمن در بیانیه‌ای در رسانه‌های اجتماعی دولت عربستان سعودی را به خاطر برنامه‌اش برای اعدام گسترده زندانیان از جمله اعضای القاعده تهدید کرد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، القاعده در شبه‌جزیره عرب که یکی از مرگبارترین شاخه‌های شبکه القاعده در جهان محسوب می‌شود، در این بیانیه گفت: ما از برنامه عربستان برای اعدام اعضایمان که در زندان‌های این کشور محبوس هستند مطلع شده‌ایم و قسم می‌خوریم که در صورت اجرای این برنامه دست به حملات تلافی‌جویانه خواهیم زد.
 
این گروه افزود: به خدا قسم که خون ما قبل از خون اسرایمان ریخته خواهد شد و تا پیش از خشک شدن خون پاک آنها خون سربازان آل سعود ریخته خواهد شد. ما از زندگی لذت نخواهیم برد مگر آنکه سر حکام آل سعود را از گردنشان جدا کنیم.
 
رسانه‌های محلی اخیرا گزارش دادند که مقامات آل سعود قصد دارند بیش از 50 تن را که به جرائم تروریستی محکوم شده‌اند اعدام کنند.
 
عربستان در سال گذشته میلادی با افزایش حملات تروریستی مواجه شده و گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه مسئولیت تیراندازی‌ها و بمب‌گذاری‌ها در مساجد را به عهده گرفته است.
 
تنها افرادی که به خاطر حملات القاعده که در دهه گذشته جان صدها تن را گرفته در عربستان اعدام شدند، دو مرد اهل جمهوری چاد هستند که اعدام آنها اوایل سال جاری میلادی صورت گرفت.
 
بر اساس گزارش عفو بین‌الملل، عربستان سعودی در سال جاری میلادی دست‌کم 151 تن را اعدام کرده که بسیاری از آنها اتباع خارجی بودند و به جرائم مربوط به قاچاق مواد مخدر محکوم شده بودند.
 
آخرین باری که عربستان به خاطر جرائم امنیتی دست به اعدام‌های گسترده زد، پس از آن بود که گروهی از شبه‌نظامیان افراطگر در سال 1979 میلادی مسجد اعظم مکه را تصرف کردند.


منبع: ایرنا


۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن