تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803595370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه عکاسي سوگواره فرهنگي و هنري بزرگداشت مراسم اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۵ق.ظ)
مسابقه عکاسي سوگواره فرهنگي و هنري بزرگداشت مراسم اربعين موج-به مناسبت ايام ماه محرم و صفر سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري، سوگواره فرهنگي و هنري بزرگداشت مراسم اربعين را در قالب مسابقه عکس و با محوريت مراسم راهپيمايي عظيم اربعين حسيني (ع) برگزار مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، اين سوگواره با هدف اعتلاي مفهوم غني عزاداري و معرفي ميراث معنوي و خرده فرهنگ‌هاي به جاي مانده در جاي جاي سرزمين مان مي‌کوشد جلوه‌هايي ويژه، خاص و ناب از عشق و دلدادگي مردم ايران در مراسم عزاداري حضرت اباعبدالله عليه السلام را به تصوير بکشد.
سوگواره فرهنگي و هنري بزرگداشت اربعين با همکاري انجمن عکاسان ميراث فرهنگي و با موضوع به تصوير کشيدن مراسم و آيين‌هاي عزاداراي ويژه و خاص حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام اربعين در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
به گزارش سازمان ميراث فرهنگي، همچنين از جمله مهم‌ترين اهداف اين سوگواره مي‌توان به گسترش فرهنگ و تمدن ايراني-اسلامي به ويژه فرهنگ و هنر عاشورايي در سطح جامعه، تحکيم پيوند بين دين، هنر و رسانه با معرفي و به تصوير کشيدن صحنه‌هاي عزاداري خاص و ويژه اربعين در نقاط مختلف کشور،مستند سازي مراسم اربعين به عنوان ميراث معنوي و معرفي عزاداري مناطق مختلف کشور در جهت توسعه و بسط گردشگري مذهبي اشاره کرد.
مقررات شرکت در اين سوگواره شامل، پذيرفته شدن حداکثر تعداد 5 عکس از هر عکاس (با در نظرگرفتن سايز ضلع بزرگ‌تر 2000 پيکسل)، عکس ها مي‌تواند تک رنگ، سياه سفيد و يا رنگي باشد، آثار بايد مستند بوده و از هرگونه دستکاري با نرم افزارهاي رايانه اي يا اصلاحي که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش سازد اجتناب شود، شرکت کنندگان بايد عکس ها را به اين ترتيب و به صورت انگليسي نام گذاري کنند: مشخصات هر شرکت کننده شامل: نام و نام خانوادگي، سن، تحصيلات، نشاني دقيق و شماره ثابت و همراه، مکان و زمان هر عکس و مختصري درباره نحوه مراسم، بايد در قالب فايلي با فرمت Word همراه با آثار ارسال شود.
همچنين بر اساس مقررات اين مسابقه، دبيرخانه سوگواره، ارسال کننده را صاحب اثر مي‌شناسد. در صورتي که خلاف آن اثبات شود اثر از سوگواره حذف و همه امتيازات متعلق به آن ابطال مي‌شود، عکس‌هاي ارسالي مسترد نخواهد شد، در صورت ناقص بودن فايل‌هاي ارسالي، آثار به سوگواره راه پيدا نخواهند کرد، به همه شرکت کنندگاني که آثارشان به بخش نمايشگاه و نيز براي چاپ کتاب راه مي‌يابد، لوح تقدير، کتاب سوگواره و لوح تقدير و جايزه صنايع دستي اهدا خواهد شد، به آثاري که پس از مهلت مقرر به دبيرخانه سوگواره ارسال شود، ترتيب اثر داده نخواهد شد، عکس ها بايد در يک لوح فشرده يا به صورت فايل زيپ به همراه مشخصات مورد نظر به آدرس پستي دبيرخانه يا پست الکترونيکي (ايميل) ارسال شود، ارسال آثار به دبيرخانه به منزله پذيرش مقررات شرکت در مسابقه است، تصميم گيري در خصوص مسائل پيش بيني نشده بر عهده برگزارکننده خواهد بود.
براساس اين فراخوان جوايز برگزيدگان به ترتيب نفر اول: جايزه نفيس صنايع دستي به همراه لوح تقدير سوگواره، نفر دوم: جايزه نفيس صنايع دستي به همراه لوح تقدير سوگواره و نفر سوم: جايزه نفيس صنايع دستي به همراه لوح تقدير سوگواره خواهد بود.
براساس تقويم بخش مسابقه،مهلت ارسال آثار از 14 آذر 1394 تا 14 دي ماه 94 است و آثار ارسالي توسط بهمن نامور مطلق،حميد ضيايي پرور، سعيد محمودي ازناوه ابراهيم سيسان و سيداصغر خدايي مورد داوري قرار مي‌گيرد.
داوري آثار از 21 تا 23 دي ماه 94 صورت مي‌گيرد و نفرات برتر و اهداي جوايز روز 30 دي 94 انجام مي‌شود.
اين مسابقه توسط دفتر امورمجامع و تشکل‌هاي مردم نهاد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار مي‌شود و شوراي سياست گذاري اين سوگواره را حميد ضيايي پرور،حسين اله بداشتي، سيداصغر خدايي،جلال عباسي تشکيل مي‌دهند.
علاقه مندان به شرکت در اين مسابقه مي‌توانند آثار خود را تا زمان معين شده به ايميل [email protected] ارسال کنند و يا جهت هماهنگي با شماره تلفن 61063115 تماس بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن