تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815476370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت سازي 60 کارشناس فني در زمينه مديريت آب براي احياي درياچه اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۰ب.ظ)
ظرفيت سازي 60 کارشناس فني در زمينه مديريت آب براي احياي درياچه اروميه موج - مدير ملي طرح حفاظت از تالاب‌هاي ايران از برگزاري کارگاه دو روزه مديريت آب در مزرعه و خاک ورزي حفاظتي براي حدود 60 نفر از کارشناسان فني شرکت‌هاي مجري همکار و سازمان جهاد کشاورزي استان‌هاي آذربايجان غربي و شرقي در شهرستان تبريز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن سليماني روزبهاني با اشاره به هدف اصلي پروژه مبني بر استقرار شيوه‌هاي کشاورزي پايدار بر کاهش مصرف آب و نهاده‌هاي شيميايي در پروژه "همکاري در احياء درياچه اروميه از طريق مشارکت جوامع محلي در استقرار کشاورزي پايدار و حفاظت از تنوع زيستي" و نقش مؤثر کارشناسان شرکت‌هاي محلي همکار در ثبت ميزان اثر بخشي تکنيک‌هاي بکار گرفته شده در سطح مزرعه تاکيد کرد.
وي افزود: در اين راستا کارگاه مديريت آب در مزرعه و خاک ورزي حفاظتي براي حدود 60 نفر از کارشناسان فني شرکت‌هاي مجري همکار و سازمان جهاد کشاورزي استان‌هاي آذربايجان غربي و شرقي در تاريخ 4 و 5 آذر در مجتمع شهيد کسايي تبريز برگزار شد.
سليماني تصريح کرد: با شروع فاز دوم پروژه "همکاري در احياي درياچه اروميه از طريق مشارکت جوامع محلي در استقرار کشاورزي پايدار و حفاظت از تنوع زيستي" از اول تير سال جاري و در راستاي اجرايي کردن گام‌هاي پروژه، ظرفيت سازي و توانمندسازي شرکت‌هاي همکار در ثبت ميزان آب صرفه جويي شده در سطح مزارع به عنوان بخشي مهم از اين روند به شمار مي‌رود.
سليماني يادآور شد: کارگاه دو روزه «مديريت آب در مزرعه و خاک ورزي حفاظتي» با همکاري مراکز تحقيقات سازمان جهاد کشاورزي استان‌هاي آذربايجان شرقي و غربي و مؤسسه فني مهندسي کشاورزي وزارت جهاد کشاورزي را در شهرستان تبريز به منظور ارتقاي ظرفيت کارشناسان شرکت‌هاي مجري در توسعه تکنيک‌هاي کشاورزي پايدار و ثبت کمي ميزان مصرف آب در مزرعه برگزار شد.
گفتني است، در اين دوره، جمعي از کارشناسان آب و زراعت شرکت‌هاي فني و مهندسي محلي همکار طرح، کارشناسان مرتبط جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي و غربي و طرح حفاظت از تالاب‌هاي ايران حضور داشتند.
کارشناسان شرکت کننده در طول اين دوره، مهارت‌هاي ثبت کمي ميزان مصرف آب در مزرعه در طول دوره زراعي را آموزش ديده و در طول کارگاه به تبادل تجربيات و اطلاعات پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن