تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814797553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراهم‌سازي بستر تحقق دولت الكترونيك در استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۴ (۹:۳۳ق.ظ)
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم تاكيد كرد: فراهم‌سازي بستر تحقق دولت الكترونيك در استان قم موج - قم - رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم بر لزوم تحقق دولت الكترونيك در استان تاكيد كرد و گفت: بايد زمينه‌هاي لازم براي تحقق اين مهم فراهم شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم در نخستين جلسه كارگروه تحول اداري و دولت الكترونيك كه در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداري قم برگزار شد با اشاره به اقدامات انجام شده براي تحقق دولت الكترونيك گفت: در سنوات گذشته اقداماتي در اين زمينه صورت گرفته كه كافي نيست.
وي ادامه داد: برخي از اين اقدامات نيازمند مجوز و برخي نيز مشكلات قانوني دارند كه بايد براي رفع آنها تلاش شود.
سيد حسن رضوي با بيان اينكه كارگروه تحول اداري و دولت الكترونيك در سال‌هاي گذشته نيز فعال بوده است، گفت: اين كارگروه در سنوات گذشته با نام‌هايي ديگر فعال بوده است.
وي با اعلام اينكه برنامه جامع اصلاح نظام اداري از سال ۹۴ به بعد توسط دولت ابلاغ شد گفت: اين كارگروه با نام پژوهش تحول اداري و فناوري به شوراي راهبردي توسعه استان‌ها تغيير نام داد و در حال حاضر با نام كارگروه تحول اداري و دولت الكترونيك فعال است.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان قم گفت: دبيري اين كارگروه با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان و اعضاي آن نيز برخي ادارات و سازمان‌ها از جمله سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان، اداره كل فناوري اطلاعات استانداري، اداره كل فناوري اطلاعات استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره كل آموزش و پرورش، شهرداري، استانداري، حفاظت محيط زيست، منابع طبيعي، راه و شهرسازي، استاندارد و... هستند.
وي با بيان اينكه هشت برنامه براي اين كارگروه تعريف شده است، اضافه كرد: مهندسي نقش و ساختار دولت در قالب سياست‌هاي كلي، توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي اداري، ارائه خدمات عمومي در فضاي رقابتي و مديريت سرمايه‌هاي انساني از جمله اين برنامه‌ها است.
رضوي فناوري‌هاي مديريتي، توسعه فرهنگ سازماني، صيانت از حقوق مردم و سلامت اداري و نظارت و ارزيابي از طريق دستگاه‌هاي مسوول را از ديگر برنامه‌هاي اين كارگروه اعلام كرد.
وي با اشاره به اهميت تحقق دولت الكترونيك، ارائه خدمت و كاهش زمان خدمت‌رساني به مردم را از جمله مزاياي تحقق دولت الكترونيك برشمرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن