تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815578125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش قربانيان عمليات انتحاري نيجريه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۳ب.ظ)
افزايش قربانيان عمليات انتحاري نيجريه موج - مقامات نيجريه از افزايش قربانيان بمب گذاري انتحاري روز گذشته در اين کشور به 22 نفر خبر دادند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، منابع خبري نيجريه اعلام کردند که در جريان يک بمب گذاري انتحاري در شمال شهرستان کانو در اين کشور حداقل22 نفر کشته شدند.
بر اساس اين گزارش، علي کاکاکي، يکي از مقامات نيجريه اعلام کرد که در حال حاضر در جريان اين بمب گذاري انتحاري حداقل 22 نفر کشته و 38 نفر زخمي شدند.
اين مقام مسوول نيجريه اعلام کرد که اين حمله در روستاي داکاسوي در 20 کيلومتري جنوب شهر کانو صورت گرفت. به گفته شاهدان عيني اين بمب در ميان صف عزاداري مسلمانان توسط شخصي با روبندي سياه و سفيد در ميان جمعيت منفجر شد.
شبه نظاميان افراطي بوکوحرام که درصدد ايجاد دولت خودخوانده اسلامي در شمال شرقي نيجريه هستند، پيش از اين نيز به مسلمانان شيعه در اين منطقه حمله کرده اند.
در نتيجه حملات بوکوحرام که از شش سال پيش آغاز شده، تاکنون حداقل 17 هزار نفر کشته شده و بيش از 2 ميليون و 600 هزار نفر آواره شده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن