تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806864150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقف يکي از مهمترين معارف ديني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۳۵ب.ظ)
آيت الله العظمي نوري همداني: وقف يکي از مهمترين معارف ديني است موج - قم- آيت الله العظمي نوري همداني گفت: وقف يکي از مهمترين معارف ديني است و فعالان در اين حوزه بايد با اتحاد و اخلاص اين فعاليت ها را به پيش ببرند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت الله العظمي نوري همداني، در ديدار با رئيس سازمان اوقاف و امورخيريه کشور گفت: وقف يکي از مهمترين معارف ديني است و فعالان در اين حوزه بايد با اتحاد و اخلاص اين فعاليت ها را به پيش ببرند.
وي افزود: سازمان اوقاف بايد با همکاري صداوسيما زماني براي اطلاع رساني ترويج فرهنگ وقف در نظر بگيردکه مردم ازاين طريق، به تعاون اجتماعي راغب تر شوند.
اين مرجع تقليد گفت: يکي از مهمترين عرصه‎هايي که اوقاف بايد فکر جدي براي آن انجام دهد، عرصه اعزام مبلغان است که در اين زمينه بايد طلابي اعزام شوند که در اين عرصه تحصيلات و پژوهش کرده و تربيت شده باشند.
وي با ذکر اين مطلب که وقف داراي مسايل فقهي فراوان و گسترده اي است، گفت: متاسفانه هميشه در کنار وقف، موقوفه خواران و افراد سو استفاده کننده نيز بوده اند که بايد با آنها مقابله جدي صورت گيرد.
آيت الله العظمي نوري همداني گفت: از جمله وظايف ديگر اوقاف توسعه فعاليت هاي قرآني در کشور است که بايد براي مردم تفهيم شود که قرآن فقط، در تلاوت خلاصه نمي شود، بلکه بايد قرآن را فهميد و به آن عمل کرد.
وي گفت: طرح عفاف و حجاب و امر به معروف از مهمترين مسايلي است که امروز بايد مورد توجه جدي نظام باشد؛ زيبنده نيست که در نظام اسلامي يک طرحي مثل امربه معروف يا حجاب طي اين همه سال در تصويب مشکل داشته باشد؛ مسوولان نبايد در اين زمينه کم کاري کنند.
اين مرجع تقليد گفت: دولت مي تواند از خود شروع کند و دور کارمندان زني که بد حجاب هستند خط قرمز بکشد و يا به شکلي رفتار کند که آنها را ترغيب به داشتن حجاب کند که همه اين مسايل در کشور، جريان مثبتي ايجاد مي کند و اين فرهنگ سازي انجام مي شود.
وي گفت: امروزه جهان اسلام با مشکلات عميق تري روبرو است که از مهمترين آنها اختلاف است؛ علما در اين زمينه وظيفه دارند با فعاليت در زمينه تفسير مقارن ،زمينه وحدت و اتحاد را فراهم کند.
آيت الله العظمي نوري همداني گفت: متاسفانه ديده مي شود که در برخي تفاسير مسايلي عليه تشيع گفته مي شود که اگر اين تفاسير به درستي تبيين و به اطلاع آنها و مردم برسد، ديگر کسي نمي تواند نقش اهل بيت(ع)را کمرنگ جلوه دهد.
اين مرجع تقليد گفت: تشيع به حدي زمينه اثباتي و متقن در کتاب و سنت و نقل دارد که به راحتي مي توان و بايد بتوان از کتب خود اهل سنت حقانيت شيعه را اثبات کرد؛ امروزه بايد در زمينه مسايل مستحدثه نيز فعاليت جدي صورت بگيرد و دراين زمينه هم فقه اهل بيت(ع) غني ترين و پاسخگوترين فقه است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن