تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1835327472
بهترین فیلمهای سهبعدی تاریخ سینما
واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بهترین فیلمهای سهبعدی تاریخ سینما
امروزه برای دیدن فیلمهای سینمایی سهبعدی، تنها گزینهتان سینما رفتن نیست. میتوانید با رو کردن چند میلیون ناقابل، تجهیزاتِ لازم آن را در خانهتان ردیف کنید .
وب سایت زومجی - رضا حاجمحمدی: اگر قصد خرید تلویزیون سهبعدی دارید یا یکی از آنها را در اتاق پذیراییتان دارید؛ حالا وقت آن است تا از این تکنولوژی نهایت لذت را ببرید و به تماشای بهترین فیلمهای سهبعدی تاریخ سینما بنشینید.
امروزه برای دیدن فیلمهای سینمایی سهبعدی، تنها گزینهتان سینما رفتن نیست. میتوانید با رو کردن چند میلیون ناقابل، تجهیزاتِ لازم آن را در خانهتان ردیف کنید و البته خوشبختانه دیگر لازم نیست مثل سالهای اول عرضهی تلویزیونهای هوشمند، از خریدِ گرانقیمتتان فقط برای فخر فروختن و تماشای سهبعدی گویندهی خبر استفاده کنید!
این روزها هرکی از مادر گرامیاش قهر میکند، یک بُعد به فیلمش اضافه میکند. این یعنی یکعالمه فیلمهای سهبعدی جور واجور که تصمیمگیری را سخت میکنند.
خب، ما در این فهرست (بدون رتبهبندی) نگاهی به ۲۰تا از محبوبترین و سهبعدیترین فیلمهای سینمایی انداختهایم که برای برطرف کردن اشتیاق سهبعدیتان و گرم کردن موتورِ تلویزیون جدیدتان عالی هستند:
ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی
Cloudy With a Chance of Meatballs
بگذارید همین ابتدا بهتان هشدار دهم که انیمیشنها بخش زیادی از این فهرست را به خودشان اختصاص دادهاند. به خاطر اینکه اصولا برای فیلمهای CGمحور پروسهی سهبعدی شدن خیلی آسانتر است و آسانتر بودن مساوی است با خطای کمتر و تجربهای تمیزتر و کمنقصتر که به معنای ارائهی یک محصول سهبعدی بهتر است.
«ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» اگرچه با ویژگی سهبعدی روی پردهی سینما نرفت، اما نسخهی سهبعدی فیلم در بلوری آن برای تماشای خانگی قرار گرفت.
«ابری» قبل از هرچیز یک انیمیشن خوشرنگولعاب و خوشمزه است که حالتان را همهجوره خوب میکند. از کاراکترهای شوخ و شنگ و احساساتبرانگیزش گرفته تا شهری که از آسمانش چیزبرگر و همبرگر و هاتداگ و ماکارونی میبارد.
دیگر خودتان تصور کنید تمام این آشوبهای رنگارنگِ غذایی با یک بعد بیشتر چه میشود! یکی از نکات مثبتی که منتقدان دربارهی ویژگی سهبعدی «ابری» به آن اشاره کردهاند، تمرکز فیلم روی عمیق بخشیدن و دوری از نماهای انفجاری به درون صورت بیننده است.
جمعه سیزدهم- قسمت سوم- سهبعدی
Friday the 13th
بعد از انیمیشنها، این فیلمهای ترسناک هستند که برای ویژگی سهبعدی ساخته شدهاند. نسخهی سهبعدی «جمعه سیزدهم» از آن فیلمهایی است که دیدنش فقط به صورت سهبعدی میچسبد.
چون این نسخه با هیچ متر و معیاری فیلم قابلاعتنا و خوبی نیست. خیلی از وحشتهای عمیق فیلمهای نخست برای رسیدن به قتلعامهای مسخرهی جیسون درصدد ایجاد لحظاتِ سهبعدی از بین رفته است و البته که کاراکترها هم چیزی جز سوهان روح نیستند.
اما چهره به چهره شدن با ماسک هاکی جیسون و تماشای درب و داغان شدنِ قربانیان بیچارهی او در قالب سهبعدی، به تجربهی سرگرمکنندهای تبدیل شده که هر ضربهی چاقو و هارپونش بیننده را از جا میپراند و هر شلیک خون و دل و روده را به چیزی تهوعآورتری تبدیل میکند.
بـالـا
Up
باور کنید از لحاظ علمی ثابت شده که فقط آدمهای بدون روح میتوانند در بیست دقیقهی اول «بالا» به گریه نیافتند!
و این نیز به همه ثابت شده که فقط پیکسار میتواند در یک انیمیشن کودکانه، داستان عشق شیرین پیرمرد و پیرزنی که به مرگی تراژیک میانجامد را اینقدر فوقالعاده تعریف کند.
اما تمام اینها تازه شروع داستانِ خیرهکنندهای دربارهی ماجراجویی، عشق، از دست دادن و دوستی است که در نهایت به یکی از محشرترین تجربههای پیکساری ختم میشود.
«بالا» اما فقط با در نظر گرفتن خانهای که با بادکنکهای رنگارنگ به پرواز درآمده و صحنههای حماسی زیبایی که در ادامهاش میآیند، با یک بعد بیشتر و رنگآمیزیهای اضافه واقعا به پروازی محسورکننده به سوی آسمان تبدیل میشود.
ارواحِ عمق
Ghosts of the Abyss
مگر میشود حرف دستاوردهای تکنیکی به میان کشیده شود و اسمی از جیمز کامرون نباشد. کامرون فقط با «آواتار» یکی از بهترین فیلمهای سهبعدی را نساخت، بلکه دوربینهایی که برای آن فیلم استفاده شده بودند، نتیجهی دههها توسعه و امتحان بوده است.
کامرون برای یکی از این امتحانات آنها را به اعماق دو مایلی دریا و به دل لاشهی کشتی تایتانیک میبرد و از عرشههای شکسته و کابینهای جلبکبستهاش، تصاویر سهبعدی به سطح آب میآورد.
برای طرفداران فیلم «تایتانیک» یا دنبالکنندگان تاریخ این واقعه، «ارواح عمق» سفر تصویری اسرارآمیز و قدرتمندی به پادشاهی تاریک زیر آب است. ترکیب ویژگی سهبعدی و تصویربرداریشده برای نمایشگرهای آیمکس، به تجربهی وهمآور عجیبی ختم شده است.
و از آنجایی که باقیماندهی کشتی آهسته آهسته درحال پوسیده شدن و از بین رفتن است، «ارواح عمق» را میتوان در زمان ناپدید شدن تایتانیک، یادگاری بینقصی از آن دانست.
ولنتاین خونین من
My Bloody Valentine
وحشت و سهبعدی همیشه زندگی مسالمتآمیزی با یکدیگر دارد. باید هم اینطور باشد. چون خلق وحشتِ واقعی فکر و تلاش سختی را میطلبد.
اما با یک ویژگی سهبعدی ساده، میتوان بدون دردسر و وقت، به هدف رسید و هر ضربهی چاقو را برای ببینده تنشآفرین کرد.
بازسازی «ولنتاین خونین من» محصول ۱۹۸۱ شاید در جبههی بهیادماندنیترین فیلمهای ترسناک قرار نگیرد، اما یک بیمووی دیوانهوار سرگرمکننده است که در کنار ترسهای ناگهانی بسیارش، بدون خنده هم نیست.
بالاخره در داستانی که یک معدنچی عصبانی با کلنگش میخواهد از هرکسی که در شعاع ضرباتش قرار دارد، انتقام بگیرد، غیر از این هم انتظار نمیرود. فیلم حتما «هنر» نیست، اما بدونشک تجربهی بازیگوشانهی باحالی است.
هیولاها علیه بیگانگان
Monsters vs. Aliens
«هیولاها علیه بیگانگان» نمونهی دیگری از آن انیمیشنهای هوشمندانهای است که در قالب سهبعدی لذت کاملتری ارائه میکند. فیلمهای کودکانهی کمی هستند که با ارجاعات فراوانشان به بیموویها و علمی-تخیلیهای دههی پنجاه، تبدیل به تجربهی چندلایهای شوند که علاوهبر جذب کردنِ گیکهای پیر و جوان، با وجود هیولاهای عجیب و غریب و موجوداتِ رنگارنگشان، برای بچهها هم لذتبخش باشند.
«هیولاها علیه بیگانگان» در این کار موفق است. اما در قالب سهبعدی، فیلم تاثیر محکمتری برجای میگذارد. از نبردهای بزرگ فیلم بین روباتهای بیگانه و غولها گرفته تا چشمانداز نزدیکتری به طراحی موجوداتِ آن.
«هیولاها علیه بیگانگان» علاوهبر استفاده از ویژگی سهبعدی برای عمقبخشی، به خاطر چندتا صحنهی شوکهکنندهاش هم معروف است.
قطار قطبی
The Polar Express
«قطار قطبی»، به کارگردانی رابرت زمکیس که به عنوان اولین فیلمی که کاملا براساس پرفرمنسکپچر ساخته شده، شناخته میشود، شاید فیلم بینقصی نبود، اما مطمئنا جاهای خالیاش به خاطر منحصربهفرد بودنش قابلتوجیه است.
هرچند گلایهی اصلی منتقدان به «چشمهای مُرده» و «چهرهی غیرطبیعی» کاراکترها صحیح بود، اما اگر آنها واقعگرایانه نبودند، ولی آنقدرها هم بد نبودند که تماشای فیلم را خراب کنند.
اگر از اینها فاکتور بگیریم، با اثری طرف هستیم که سرشار از صحنههای میخکوبکنندهی شتابگیری قطاری عظیم در شبی تاریک به سوی قطب شمال است که در قالب سهبعدی هرچه بهتر آدم را در آن اتمسفر سرد و هیجانانگیز قرار میدهد.
کابوس پیش از کریسمس
The Nightmare Before Christmas
وقتی تارهای عصبی تیم برتون و هنری سلیک با هم برخورد کنند، نتیجه چیزی شبیه به «کابوس پیش از کریسمس» میشود.
سیزده سال بعد از عرضهی اولیهاش، ساختهی کلاسیک ایست-حرکتی هنری سلیک که براساس داستانی از تیم برتون ساخته شده، سهبعدی شده است. شاید در نگاه نخست فرمت ایست-حرکتی ربطی به سهبعدی نداشته باشد، اما ترکیب این دو در «کابوس پیش از کریسمس» بهطرز شگفتانگیزی کار میکند.
حالا شخصیتها در تعاملات و رقصهایشان از صفحه به بیرون پرت میشوند و اگر از یک سری ماتشدگیهای زودگذر و کاراکترهایی که شکل کاغذی خودشان را از دست دادهاند، عبور کنیم، هنوز دنیای گوتیک فیلم و موسیقی درگیرکنندهاش از آن کابوسی لذتبخش ساختهاند.
بیوولف
Beowulf
رابرت زمهکیس یکی از مهمترین پیشگامان و قهرمانانِ تکنولوژی پرفورمنس کپچر است. او در «بیوولف» سراغ یکی از قدیمیترین و حماسیترین داستانهای زبان انگلیسی رفته و آن را با استفاده از بُرندهترین تکنولوژی روز بهشکل اکشن فانتزی عظیمی با یکعالمه ترفندهای سهبعدی بازآفرینی کرده است.
خلاصه اینکه «بیوولف» با وجود تصویرسازیهای حیرتانگیز (برای مثال آنجلا جولی را داشته باشید!) و انیمیشنهای بینظیرش قصد ندارد از طریق داستان قدیمیاش، پند و اندرز بدهد، بلکه کاری را میکند که خیلی از فیلمهای اقتباسی از انجام آن عاجزند: سرگرمی ناب.
تمام اینها همان لازمههایی است که برای گذراندنِ بعد از ظهری از پشت عینکهای سهبعدیتان نیاز دارید.
سفر به مرکز زمین
Journey to the Center of Earth
یکی دیگر از آن فیلمهایی که تماشایش روی مانیتور کامپیوتر یا تبلت وقتتان را هدر میدهد، اما کافی است یک عینک مخصوص به چشم بزنید تا نظرتان زمین تا آسمان دربارهاش تغییر کند، «سفر به مرکز زمین» است.
اریک برویگ، کارگردان فیلم که قبل از کارگردانی با هدف سرگرمیسازی برای خانواده، متخصص جلوههای ویژه بوده، تخصص اصلیاش را در «سفر به مرکز زمین» به نمایش میگذارد. «سفر به مرکز زمین» در کنار داستان غیرجدیاش، به این معروف است که از تمام ترفندهای شناختهشده و شناختهنشدهی سهبعدی استفاده میکند.
اگرچه داستان و اکشنهایش کاملا قابلپیشبینی هستند، اما تمام اینها با چنان ذوق و قدرتی با دوربین سهبعدی فیلمبرداری شدهاند که خیلی به کمبودهای فیلم اهمیت نخواهید داد. از افتتاحیهای که شامل تعقیب و گریزی با یک تیرکس است گرفته تا شخصیتی که آبدهانش را توی دوربین تف میکند!
کورالاین
Coraline
یکی دیگر از ساختههای هنری سلیک در این لیست. داستان پریانی و ترسناکی دربارهی دختری که با دنیایی در آنسوی یک آینه مواجه میشود که خیلی جذابتر از زندگی واقعی اطرافش است.
فیلم از استایل گوتیکِ خیرهکنندهای بهره میبرد و پُر است از کابوسهای جالب کودکانه که آن را در آن واحد مورمورکننده و هوشمندانه ساخته و کاری میکند تا نتوانید از روی کاراکترهای ایست-حرکتیاش که از هزاران حالتهای چهرهی مختلف بهره میبرند و لباسهای بافتیبه تن میکنند، چشم بردارید.
ویژگی سهبعدی لایهی واقعگرایانهتری به فیلم افزوده و کاری میکند تا دنیای عجیب فیلم را از نگاه شخصیت اصلیاش ببینید. چه وقتی همهچیز زییا است و چه وقتی داستان حالتی شیطانی به خود میگیرد!
ام را به نشانه مرگ بگیر
Dial M for Murder
فقط کارگردانان وحشتساز، علمی-خیالیدوست یا انیماتورها نیستند که به بُعد سوم علاقه دارند. زمانی خود استاد تعلیق، آلفرد هیچکاک هم جدیدترین تکنولوژی روز در سال ۱۹۵۴ را به کار گرفت و فیلم «ام را به نشانه مرگ بگیر»ش را در این قالب فیلمبرداری کرد.
اما تا زمانی که فیلم برای اکران آماده شود، علاقه و شوق مردم به این ویژگی فروکش کرده بود و از همین رو، سینماهای کمی به نمایش فیلمهای سهبعدی تمایل داشتند.
بنابراین فیلم بدون هیجان بیشتر اکران شد. اما در سال ۱۹۸۰ بود که تماشاگران توانستند به صورت محدود نسخهی واقعی فیلم را ببینند.
و واکنش مردم چنان خوب بود که فیلم دوباره اکران شد. این فیلم شاید بهترین کار هیچکاک نباشد، اما تماشای او در حال بازی کردن با این ویژگی سرگرمکننده است.
راهنمای تربیت اژدها
How to Train Your Dragon
شاید این یکی از معدود دفعاتی بود که استودیوی دریموورکس سعی کرد با ترکیب عالی احساسات واقعی و ماجراجوییهای نفسگیر، پیکسار را به چالش بکشد. تلاش آنها جواب داد و «راهنمای تربیت اژدها» از ناکجا آباد ظاهر شد و خیلیها را شگفتزده کرد.
هیجان سواری بر پشت اژدهایی گربهمانند که در دل داستانی دربارهی دوستیهای غیرمعمول و پیشداوریهای ناراحتکننده جریان دارد، به سرعت پُرطرفدار شد. فیلم اما یکی از تعلیقزاترین و بزرگترین نقاط اوج انمیشنهای همسبکش را دارد که دل و رودهتان را به هم گره میزند.
ویژگی سهبعدی سکانسهای پرواز در دنیای فانتزی فیلم بر پشت اژدها را به مرحلهای دیوانهوارتر انتقال میدهد. شاید هیچوقت موفق به اژدهاسواری نشویم. اما «راهنمای تربیت اژدها» بهترین گزینهی دوممان است!
زندگی پای
Life of Pi
اقتباس آنگ لی از روی رُمانِ جادویی یان مارتل تعریف سینما در خیرهکنندهترین لحظاتش است. فیلم در اولین قدم، داستانی هیجانانگیز و پُرمعنی است که ذهنتان را درگیر مفاهیم فرامتنیاش میکند.
اما مسلما چنین چیزی، آخرین لازمهی یک فیلم سهبعدی است. فیلم سهبعدی قبل از هرچیز به تصاویر اسرارآمیز و میخکوبکننده نیاز دارد و «زندگی پای» در این زمینه کمی و کسری ندارد.
و همین آن را به یک تجربهی سهبعدی بینقص تبدیل میکند که برای لذت بردن از آن لازم نیست انتظارتان را پایین بیاورید. از دریایی طلایی با ماهیهای پرنده گرفته تا نهنگی که عمق بینهایت اقیانوس را درهم میشکند.
فیلم لگو
The Lego Movie
چیزی که در ابتدا به نظر میرسید قرار بود تبدیل به محصولی بیخاصیت برای تبلیغ لگوها شود، امروز نام یکی از معرکهترین انیمیشنهای سینما را یدک میکشد.
از داستان چندلایه و معنادارش گرفته تا شخصیتهای جذاب و بامزهاش و شوخیهای که یکی پس از دیگری از تماشاگران خنده میگرفتند. حالت ایست-حرکتی فیلم که در واقع به صورت کامپیوتری ساخته شده، آنقدر پُرجزییات است که آن را به یک شگفتی تکنیکی تبدیل کرده است.
و انفجارهای لگویی و اکشنهای پُرهرجومرجش آن را به سوی یک تجربهی عالی در زمینهی سهبعدی سوق داده است.
هوگو
Hugo
نامهی عاشقانهی مارتین اسکورسیزی به سینما، ترکیب دلانگیزی از ایدهها و تکهداستانهای دیدنی است.
شاید داستان اصلی دربارهی پسر بچهای باشد که در تلاش است تا بدون پدر و مادرش، راهش در این زندگی شلوغ را پیدا کند. اما اسکورسیزی همین ماجرای کوچک را در هیبت یک بلاکباستر سنگین به تصویر میکشد.
او برداشت شخصیاش از پاریس دههی سی را طوری به روی پرده انتقال داده که واقعا جریان زندگی در آن ایستگاه قطار شلوغ و کوچهپسکوچههای سنگفرششدهی مهتابی شهر را حس میکنید.
و در هنگام تماشای فیلم در قالب سهبعدی امکان ندارد همچون اولین تماشاگران فیلم «ورود قطار به لسیوته» برادران لومیر شوکه نشوید!
پرومتئوس
Prometheus
«پرومتئوس» مطمئنا در زمینهی شخصیتپردازی و پرداخت کاراکترهای قابلباور حسابی ناامیدکننده است، اما هیچکس نمیتواند مفاهیم و ایدههایی فوقالعادهای که در خط داستانیاش مطرح میشوند را دستکم بگیرد.
فیلم که یکجورهایی از آن میتوان به عنوان دنبالهی «بیگانه» نام برد، یک مایکل فاسبندرِ روبات دارد که بدونشک یکی از شرورترین اما جذابترین هوش مصنوعیهای سینما لقب میگیرد. این را بگذارید کنار محیطهای اسرارآمیز و ماورایی فیلم که برای انفجار حس اکتشاف بیننده هیچ کم و کسری ندارند.
در اینجا ویژگی سهبعدی کمک فراوانی میکند تا عظمت و وسعتِ دنیای فیلم هرچه بهتر به تماشاگر منتقل شود. و البته سقوط نهایی فضاپیمای «مهندسان» نیاز فیلمهای سهبعدی به وقایع بزرگ را هم برطرف میکند.
داستان اسباببازی ۳
Toy Story 3
پیکسار اهل خودنمایی نیست و خودش را درگیر ترفندهای فیلمهای سهبعدی نمیکند، پس انتظار نداشته باشید، موقع تماشای نسخهی سهبعدی «داستان اسباببازی ۳» شاهد چیزی کاملا دگرگونشده باشید، اما با این حال، اضافه کردن ویژگی سهبعدی به فیلمهایشان، اجازه ورود کمی عمق به آنها را میدهد و فیلمِ تقریبا بینقصشان را به چیزی غوطهورکنندهتر تبدیل میکند.
در حالی که وودی، باز و دار و دستهشان درگیر ماجراجویی نهاییشان هستند، شما میتوانید تقریبا خودتان را آنجا در کنارشان حس کنید.
هیچ چیز مثل به دست آوردن حس حضور به عنوان یک اسباببازی کوچولو در اتاق اندی لذتبخش نیست و البته آماده شدن برای مرگ در دستگاه بازیافت زباله، میتواند به همین اندازه هراسآور شود. تازه، اگر خجالتی هستید. عینکهای بزرگ سهبعدی وسیلهی خوبی برای مخفی کردن اشکهایتان در پایان فیلم است!
جاذبه
Gravity
یکی از آثار انگشتشماری که منتقدان یک صدا حالت سهبعدی را برای آن واجب خواندند و آن را به عنوان سه-چهارتا فیلمی دانستند که تکنولوژی سهبعدی در خدمت داستان و اتمسفرش است.
«جاذبه» ساختهی آلفونسو کوآرونِ سابقهدار در داستانگویی تصویری («فرزندان بشر»)، روایتِ رهایی زنی فضانورد در مدار کرهی زمین است.
کوآرون و تیمش سالها روی ساخت لوازمی که واقعا بتوان با استفاده از آنها، غوطهوری در فضا را شبیهسازی کرد، وقت صرف کردند و نتیجه به چیزی ختم شده که نمونه ندارد.
فیلم همینطوری سفری سرگیجآور و تنشزا است و ویژگی سهبعدی چند برابر به قدرت آنها افزوده است. افتتاحیهی طوفانی فیلم را به یاد آورید!
آواتار
Avatar
جیمز کامرون همیشه در زمینهی فنی چندین قدم از فنیترین کارگردانان سینما جلوتر است. این یعنی او کاری به تکنولوژیها و لوازم روز ندارد، او باید برای اجرای ایدههای بلندپروازانهاش، خود آنها را بسازد.
و برای این فیلم بهخصوص، او بیشتر از یک دهه صبر کرد تا بتواند دوربینهایی که توانایی ضبط افکارش را دارند از راه برسند.
نتیجه فکاندازترین و دگرگونکنندهترین دستاورد فنی است. «آواتار» تعریف واقعی ویژگی سهبعدی است. در اینجا خبری از پرتاب اشیا توی صورت تماشاگر یا از این قبیل ترفندهای پیشپا افتاده نیست.
بلکه ویژگی سهبعدی لازمهای برای غوطهورکردن بیننده در سیارهی دورافتادهی پُرزرق و برق فیلم است که شگفتی از سر و رویش میبارد. «آواتار» یک الگو و مُدل برای فیلمهای سهبعدی است. ختم کلام.
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]
صفحات پیشنهادی
تاريخ اکران فيلمهاي سينمايي بعدي مشخص نيست
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۵ ۳۳ب ظ سخنگوي شوراي صنفي نمايش تاريخ اکران فيلمهاي سينمايي بعدي مشخص نيست موج-سخنگوي شوراي صنفي نمايش گفت طبق آئين نامه شوراي صنفي نمايش نميتوان تاريخ اکران فيلم بعدي را اعلام کرد به گزارش خبرگزاري موج غلامرضا فرجي سخنگوي شواري صنفي نمايش پيرامون اخبار منتشاوضاع کار در سینما خوب نیست/ امیدوارم فیلمهایم در فجر باشند
محمود سماک باشی در گفتگو با مهر اوضاع کار در سینما خوب نیست امیدوارم فیلمهایم در فجر باشند شناسهٔ خبر 2973791 - یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰ ۲۰ هنر > سینمای ایران محمود سماک باشی که در دو فیلم آشوب و انتهای کوچه مهر به عنوان صدابردار حضور داشته است ابراز امیدواری کرد این آثبهترین فیلم موزیکال تاریخ از نگاه «بفتا» به تئاتر تبدیل میشود
بهترین فیلم موزیکال تاریخ از نگاه بفتا به تئاتر تبدیل میشود شناسهٔ خبر 2977416 - سهشنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲ ۳۲ هنر > تئاتر تئاتر برادوی در سال ۲۰۱۶ میزبان نمایش آواز در باران میشود که برگرفته از فیلم موزیکالی است که در سال ۱۹۵۲ ساخته شد و بهترین فیلم موزیکال تاریخ در فهرستراهیابی ۱۷ فیلم مستند به بخش «روزگار ما» سینماحقیقت/ نمایش بهترین فیلم مستند جشنواره کن
راهیابی ۱۷ فیلم مستند به بخش روزگار ما سینماحقیقت نمایش بهترین فیلم مستند جشنواره کن۱۷ فیلم مستند به بخش روزگار ما نهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت راه یافتند به گزارش خبرگزاری فارس در این بخش که مختص نمایش فیلمهای مستند روز جهان با گرایش سیاسی- اجتمانمایش فیلمهای برگزیده سومین جشنواره فیلمهای صنعتی در دانشکده سینما
نمایش فیلمهای برگزیده سومین جشنواره فیلمهای صنعتی در دانشکده سینمافیلمهای برگزیده سومین جشنواره فیلمهای صنعتی در دانشکده سینما به نمایش در میآیند به گزارش خبرگزاری فارس فیلمهای برگزیده سومین جشنواره فیلم های صنعتی 8 ام و 9 ام آذر ماه در تالار فارابی دانشکده ی سینماپیش فروش ۵۰ میلیون دلاری «جنگ ستارگان» تمام رکوردهای تاریخ سینما را شکست
پیش فروش ۵۰ میلیون دلاری جنگ ستارگان تمام رکوردهای تاریخ سینما را شکستپیشفروش بلیطهای فیلم سینمایی جنگ ستارگان نیرو برمیخیزد در کمتر از یک ماه از مرز ۵۰ میلیون دلار گذشت و بدین ترتیب توانست رکورد دیگر پیشفروشهای تاریخ سینما را بشکند به گزارش خبرنگار سینمایی فارس بلیطهایپیش فروش 50 میلیون دلار یک ماه پیش از اکران / آیا این فیلم پرفروشترین فیلم تاریخ سینما خواهد شد؟
پیش فروش 50 میلیون دلار یک ماه پیش از اکران آیا این فیلم پرفروشترین فیلم تاریخ سینما خواهد شد فرهنگ > سینما - برای بیشتر فیلمها 50 میلیون دلار فروش در افتتاحیه یک رویا به شمار میآید اما جنگ ستارگان نیرو برمیخیزد چهار هفته پیش از ظاهر شدن بر پرده سینما بیشادامه سلطه پرسپولیس/ کریم باقری بهترین هافبک دفاعی تاریخ ایران شد
با رای مردم در برنامه نود ادامه سلطه پرسپولیس کریم باقری بهترین هافبک دفاعی تاریخ ایران شد شماره 6 رویایی پرسپولیس با انتخاب قاطع مردم بهترین هافبک دفاعی فوتبال ایران پس از انتخاب شد ۱۳۹۴ سه شنبه ۳ آذر ساعت 01 41 به گزارش خبرنگار ورزشی پانا سوال برنامه نود در این هفته به انتخبهترین فیلم یک سال اخیر سینمای ایران از نگاه مسعود فراستی/ چالش جدید افخمی و پرویز پرستویی
برنامه هفت در دوره جدیدش با تهیه کنندگی و اجرای بهروز افخمی وارد فازهای جدیدی از جمله چالش دعوت آدم های معترض به برنامه شده است این بار افخمی از پرویز پرستویی دعوت کرده است تا به هفت بیاید و درباره سینما با او صحبت کند عصرایران - برنامه هفت که اختصاص دارد به بررسی مسائل روز سینمفرجی: تاریخ اکران فیلم های سینمایی بعدی مشخص نیست
خبرگزاری میزان - سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت طبق آئین نامه شورای صنفی نمایش نمی توان تاریخ اکران فیلم بعدی را اعلام کرد به گزارش خبرگزاری میزان غلامرضا فرجی سخنگوی شواری صنفی نمایش پیرامون اخبار منتشر شده درباره پایان اکران فیلم سینمایی پدر آن دیگری و شروع اکران فیلم در مدت مع-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها