تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815611057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح‌هاي توليدي متانول و اوره کشور به برنامه هفتم منتقل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۲۶ب.ظ)
طرح‌هاي توليدي متانول و اوره کشور به برنامه هفتم منتقل مي‌شود موج - مدير برنامه ريزي و توسعه شرکت ملي صنايع پتروشيمي ايران گفت: بر اساس تغييرات صورت گرفته در برنامه ششم بخشي از طرح‌هاي توليدي متانول و اوره کشور متناسب با شرايط بازارهاي بين‌المللي تعديل و يا به برنامه هفتم منتقل مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا رستمي، با بيان اينکه قرار است بر اساس نقشه راه صنعت پتروشيمي توليد کشور به ۱۸۰ ميليون تن برسد، گفت: اين برنامه با توجه به شرايط کشور و چارچوب‌ها و نيازهاي سرمايه‌گذاري شايد به اين زودي‌ها محقق نشود، از اين‌رو هم اکنون برنامه‌ها در قالب برنامه ششم با هماهنگي وزارت نفت در حال تدوين است که بر اساس آن ۶۷ طرح نيمه‌کاره پتروشيمي در کشور بازنگري مي‌شود.
وي به تغيير نگرش‌هاي صنعت پتروشيمي با توجه به گشايش‌هاي سياسي صورت گرفته در زمينه کسب فناوري‌هاي جديد و توليد محصولات متنوع‌تر در صنعت پتروشيمي اشاره کرد و گفت: ايران در صنايع پتروشيمي خود ديگر به دنبال صرفاً سرمايه‌گذار محض نيست، بلکه به دنبال سرمايه‌گذار صاحب فناوري و مديريت پروژه است.
مدير برنامه ريزي و توسعه شرکت ملي صنايع پتروشيمي ايران گفت: با بهره‌برداري کامل از ميدان مشترک پارس جنوبي سالانه ۴.۵ ميليون تن توليد اتان کشور افزوده مي‌شود که اين ميزان براي طرح‌هاي آتي پتروشيمي در نظر گرفته شده است، ضمن آن‌که نفتاي توليد شده در پالايشگاه‌هاي سيراف و ستاره خليج‌فارس و LPG توليد شده در پالايشگاه‌هاي گازي از ديگر خوراک‌هاي در نظر گرفته شده است.
وي توسعه صنعت پتروشيمي را از اروند تا چابهار در سواحل خليج‌فارس و درياي عمان از سياست‌هاي کلان NPC برشمرد و گفت: با توجه به تعديلات و تغييرات صورت گرفته در برنامه ششم توسعه پيش‌بيني مي‌شود درآمد ۲۳ ميليارد دلاري اين صنعت تا پايان اين برنامه دو برابر شود.
رستمي گفت: شرکت‌هاي زيادي از کشورهايي مثل کره جنوبي، ژاپن، آلمان و ايتاليا تاکنون براي احداث زنجيره توليد پتروشيمي در کشور به NPC اعلام آمادگي کرده‌اند.
مدير برنامه ريزي و توسعه شرکت ملي صنايع پتروشيمي ايران گفت: براي رسيدن به اهداف پيش‌بيني شده، صنعت پتروشيمي سالانه به ۸ تا ۱۰ ميليارد دلار سرمايه‌گذاري نياز دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن