تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813019596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرش قرمز زير پاي آقاي گرين!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرش قرمز زير پاي آقاي گرين!
به رغم تأكيدات و هشدارهاي فراوان درباره خطر نفوذ دشمن خصوصاً در دوران پسابرجام، چندي پيش وزارت خارجه كشورمان ميزبان يكي از سياستمداران كهنه‌‌كار امريكايي بوده است!
به رغم تأكيدات و هشدارهاي فراوان درباره خطر نفوذ دشمن خصوصاً در دوران پسابرجام، چندي پيش وزارت خارجه كشورمان ميزبان يكي از سياستمداران كهنه‌‌كار امريكايي بوده است! جرالد.دي‌.‌گرين از شخصيت‌هاي بانفوذ امريكاست كه اخيراً به دعوت مؤسسه مطالعات وزارت خارجه براي سخنراني به ايران سفر كرده بود.
گرچه موضوع سخنراني وي درباره «تغيير سياست‌هاي امريكا از خاورميانه به آسياي شرقي» بوده است اما برخي شواهد حاكي از آن است كه اين فرد بر انتخابات رياست جمهوري امريكا نفوذ فراواني دارد و سفر او به تهران در پوشش «تبيين تغيير سياست‌هاي امريكا از خاورميانه به آسياي شرقي» در واقع با هدف ايجاد تغيير و نگرش بدنه وزارت خارجه كشورمان نسبت به سياست‌هاي امريكا بوده است. بررسي سوابق و مسئوليت‌هاي آقاي گرين اين گمانه را بيشتر تقويت مي‌كند.
پروفسور جرالد. دي.گرين، مديرعامل و مدير اجرايي «شوراي پاسيفيك در سياستگذاري بين‌الملل» در لس‌آنجلس است و علاوه بر پست‌هاي مهم مديريتي كه در شركت «رَند» (Rand corporation) داشته است، يكي از مهم‌ترين و تأثيرگذارترين انديشكده‌هاي امريكايي را در زيرمجموعه خود دارد.
اين مسئوليت‌ها شامل مدير تحقيقات،‌مدير برنامه‌هاي بين‌المللي و توسعه و مدير سياستگذاري عمومي در خاورميانه است. اكنون بايد مسئولان دستگاه ديپلماسي پاسخ دهند كه دعوت از چنين فردي به وزارت خارجه با چه توجيهي صورت گرفته است؟!

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن