تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806693037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد بايد در مسير روشن شارع مقدس قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۵ب.ظ)
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س): اقتصاد بايد در مسير روشن شارع مقدس قرار گيرد موج - قم - توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: شارع مقدس مسير روشن را در فعاليت هاي اقتصادي در مقابل بندگان قرار داده است، ولي؛ متأسفانه افراد با ايجاد پيچيدگي هايي، از اين مسير منحرف مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در ديدار مدير عامل بانک ملت که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: يکي از نقاط مهم و مثبت مطرح شده در متون ديني ما، شفافيت در امور اقتصادي است. خداوند و اهل بيت (ع) از اينکه کارهاي اقتصادي راحت، روان و شفاف باشد، تأکيد دارند و از هر نوع پيچيدگي فعاليت هاي اقتصادي براي اهداف خاص، ما را بر حذر داشته اند.
وي با اشاره به داستان قوم حضرت موسي (ع) در متون ديني گفت: اين قوم در مسائل اقتصادي حضور پررنگي داشتند؛ از اين رو خداوند به آنها امر کرد که در روزهاي شنبه ماهي صيد نکنند ولي آنها با حقه هايي که زدند، شنبه ها ماهي را در گودالي جمع مي کردند و يکشنبه ها ماهي صيد مي کردند.
آيت الله سيد محمد سعيدي با بيان اينکه شارع مقدس مسير روشن را در فعاليت هاي اقتصادي در مقابل بندگان قرار داده است ولي متأسفانه افراد با ايجاد پيچيدگي هايي، از اين مسير منحرف مي شوند، تصريح کرد: خدا به ما امر مي کند که از راه باطل درآمد کسب نکنيد.
وي افزود: در گذشته و متأسفانه امروزه برخي به گونه اي پول هايي از مردم مي گيرند و در مقابل سودهاي فراواني مي کنند که تنها ديانت و عقل مي تواند جلوي آنها را بگيرد.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به قوانين بانکي در نظام اسلامي اشاره کرد و گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي، براي مسائل اقتصادي، يکي از نهادهاي مهم، بانک ها بودند که در اين مسير قوانيني وضع شد که روابط اقتصادي سالم باشد که برخي از اين قوانين براي مردم و برخي نيز براي بانک هاست که براي تحقق آن بايد هر دو گروه قوانين را عمل کنند؛ به اين معني که اگر بانک ها به تمام قوانين عمل کنند ولي مردم بي توجه باشند، باز هم سيستم اقتصادي بانکي سالم نخواهد ماند.
وي با اشاره به اقدامات اقتصادي امام حسين (ع) در عاشورا گفت: اين امام همام تا وارد کربلا شدند، زمين کربلا را از صاحبان آنها خريدند؛ چراکه اين امام همام در اين محل ساکن شدند و در آن نماز و عبادت به جاي آوردند؛ اين اقدام امام حسين (ع) جلوي حرف هايي که ممکن بود قيام امام حسين (ع) را زير سؤال ببرد، گرفت.
آيت الله سعيدي افزود: اگر اين زمين از صاحبان آن خريده نمي شد، خطبه ها، نمازها، عبادت ها و… که در اين حرکت انجام شد، تحت تأثير قرار مي گرفت.
وي با اشاره به سخن امام حسين (ع) نسبت به اصحابشان که گفتند اگر کسي از شما ديني بر گردن دارد، اين جمع را ترک کرده و دين خود را ادا نمايد، تصريح کرد: اين اقدام اقتصادي نشان داد که اگر مجموعه اي بخواهد کاري انجام دهد، بايد ديوني را که بر عهده دارد، ادا کند.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) خطاب به مديران بانکي کشور خاطرنشان کرد: انقلاب ما بساط رژيم شاه را به هم زد ولي استقرار نظام اسلامي، فصل جديد و کاري بسيار پراضطراب و پرهزينه است که همچنان در اين مسير قرار داريم. شما بايد در بعد اقتصادي به سهم خودتان براي رسيدن به آنچه مقام معظم رهبري تبيين داشته اند، رشد کنيد و در مسير اقتصاد مقاومتي تلاش نماييد.
آيت الله سعيدي با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبري در ابتداي هر سال گفت: بايد اين شعارها را در دستور کار خود قرار دهيم و موانع رسيدن به آن را کنار بگذاريم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن