تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806874266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراري بيمه بازنشستگي براي دانش آموزان شين‌آبادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۱ب.ظ)
وزير کار خبر داد: برقراري بيمه بازنشستگي براي دانش آموزان شين‌آبادي موج - وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: دانش‌آموزاني که در حادثه شين‌آباد در کلاس درس دچار سوختگي شده بودند در دو سطح تحت پوشش بيمه بازنشستگي قرار گرفتند و بيمه بازنشستگي آنان با دو سقف در حداقل حقوق کاري تعيين شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي در حاشيه دومين کنگره توان‌بخشي مبتني بر جامعه به خبرنگاران گفت: اين برنامه‌ها شامل غربالگري اختلالات بينايي، اختلالات ناشنوايي، بيماري‌هاي ژنتيکي، کم‌توان‌هاي ذهني، اختلالات شناختي سالمندي، تشديد اوتيسم و ارائه خدمات پيشگيري در خانه‌ها است.
وي ادامه داد: غربالگري اختلالات بينايي براي کودکان سه تا 6 سال انجام مي‌شود که 90 درصد اين کودکان را تحت پوشش اين برنامه قرار داده‌ايم و پوشش برنامه غربالگري ناشنوايي در نوزادان نيز 65 درصد است که بايد گسترش يابد.
ربيعي افزود: هم اکنون 250 مرکز مشاوره ژنتيکي در کشور فعال است که اميدواريم اين تعداد مرکز در سال آينده به دو برابر افزايش يابد.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در خصوص کم‌توان‌هاي ذهني هم گفت: تعدادي از کم‌توان‌هاي ذهني تحت پوشش آزمايش‌هايي قرار داديم، اما؛ متأسفانه پوشش ما بالا نيست.
وزير رفاه اظهار کرد: آزمايش‌هاي اختلالات شناختي سالمندان؛ به ويژه آلزايمر در قالب يک طرح غربالگري پيگيري مي‌شود که اکنون فقط در تهران اجرايي شده است، اما؛ اميدواريم اين برنامه در مناطق با شيوع بالاي آلزايمر نيز انجام شود. برنامه پيشگيري هم از اوتيسم در 10 استان کشور در حال انجام است، اما؛ امکانات مالي ما براي گسترش آن کافي نيست.
اين مقام مسوول در وزارت رفاه اضافه کرد: خدمات پيشگيري بهزيستي را به خانه‌ها برده‌ايم که البته اين برنامه چندان گسترش نيافته است.
ربيعي خاطرنشان کرد: پرداخت هزينه نگهداري معلولان به خانواده‌ها از ديگر استراتژي‌هاي ما به شمار مي‌آيد که آن را پيگيري مي‌کنيم؛ همچنين به دنبال استخدام معلولان در دستگاه‌هاي مختلف هستيم و خود ما اکنون براي 30 هزار معلول اشتغال ايجاد کرده‌ايم.
ربيعي در خصوص مسکن معلولان نيز اظهار اميدواري کرد: تا پايان سال 95 همه خانواده‌هاي داراي بيش از دو معلول داراي مسکن شوند.
وي يادآور شد: بودجه بهزيستي کمتر از يک هزار ميليارد تومان است که براي جهش در حوزه معلولان دست‌کم به سه برابر اين بودجه نياز است.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: دانش‌آموزاني که در حادثه شين‌آباد در کلاس درس دچار سوختگي شده بودند در دو سطح تحت پوشش بيمه بازنشستگي قرار گرفتند و بيمه بازنشستگي آنان با دو سقف در حداقل حقوق کاري تعيين شده است.
وي، يادآور شد: علاوه بر اين از سوي دولت به دانش آموزان با سوختگي خفيف، 15 ميليون، دانش آموزان با سوختگي متوسط، 25 ميليون و دانش آموزان با سوختگي شديد 45 ميليون تومان کمک بلاعوض شده است که اين گام اول کمک نقدي ما به آنان است.
دومين کنگره توان‌بخشي مبتني بر جامعه امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگي و ورزشي آدينه برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن