تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب «ره‌توشه راهيان نور» منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۸ق.ظ)
کتاب «ره‌توشه راهيان نور» منتشر شد موج- همزمان با آغاز اعزام زايران اربعين حسيني به عتبات عاليات و همراهي شدن شماري از روحانيون مبلغان حوزه علميه در قالب مبلغ با زايران حسيني، کتاب «ره‌توشه راهيان نور» منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري موج، همزمان با آغاز اعزام زايران اربعين حسيني به عتبات عاليات و همراهي شدن شماري از روحانيون مبلغان حوزه علميه در قالب مبلغ با زايران حسيني، کتاب «ره‌توشه راهيان نور» منتشر شد.
در بخشي از مقدمه اين کتاب آمده است: «اربعين شهادت امام حسين (عليه‌السلام) از جمله مناسبت‌هاي مذهبي و ارزشمندي است که پاسداشت آن، نيکوترين عرصه را براي تبليغ پيام‌هاي ارزنده عاشورا و تبيين و معرف راه و مرام اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) فراهم مي‌سازد.
اثر پيش‌رو که براي نخستين بار به مناسبت اربعين حسيني منتشر شده، به همت معاونت فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم و با همکاري اداره کل آموزش بعثه مقام معظم رهبري سامان يافته و به مباحث متنوع درباره اربعين حسيني و مراسم پياده روي بزرگ زيارت اربعين مي‌پردازد.»
اين کتاب در يازده عنوان و مقاله منتشر شده است. جايگاه زيارت امام حسين (عليه‌السلام) به قلم حجت‌الاسلام علي اکبر بابازاده، پيام‌ها و مضامين زيارت اربعين و زيارت عاشورا، پيام‌ها و نکته‌ها به قلم حجت‌الاسلام جواد محدثي، بايدها و نبايدهاي عزاداري به قلم حجت‌الاسلام عليرضا انصاري اربعين و پيام مقاومت به قلم حجت‌الاسلام عبدالکريم پاک‌نيا تبريزي از جمله موضوعات مطرح شده در اين کتاب است.
همچنين اربعين و انتظار به قلم حجت‌الاسلام خدامراد سليميان، احکام عزاداري و زيارت امام حسين به قلم حجت‌الاسلام عبدالرحمن انصاري، روضه‌هاي اربعين به قلم محمدحسين فکور، مهارت‌هاي ارتباطي در اسلام به قلم حجت‌الاسلام محمد سبحاني‌نيا؛ توصيه‌هاي فرهنگي و عبادي مراسم اربعين به قلم حجت‌الاسلام محمدرضا بهروز و توصيه‌هاي بهداشتي در سفر به قلم حجت‌الاسلام علي اکبر بابازاده از ديگر عناوين مطرح شده در اين کتاب است.
اين کتاب به همت گروهي از پژوهشگران تدوين شده که موسسه بوستان کتاب در آبان 1394 در 1500 نسخه منتشر کرده است و قيمت آن نيز 8 هزار تومان اعلام شده است.
علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهيه اين کتاب با شماره 37740397 ـ 025 تماس بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن