تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812868468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا تحریم هایی علیه چهار مقام بلند پایه بروندی اعمال کرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران/ خبرگزاری صدا و سیما/ سیاسی 1394/09/02
کاخ سفید دوشنبه اعلام کرد باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا تحریم هایی علیه چهار مقام بلند پایه بروندی به سبب دست داشتن در خشونت هایی که این کشور منطقه دریاچه های بزرگ را دربرگرفته است ، اعمال کرد.
این تحریم ها شامل محدودیت های تردد و مسدود شدن دارایی ها پس از تحریم هایی که اتحادیه اروپا اوایل اکتبر اعلام کرد، صورت می گیرد.
دولت آمریکا تصریح کرد این تحریم ها « ملت بروندی را هدف قرار نمی دهد بلکه اشخاصی در درون دولت را هدف قرار می دهد که موجب آشوب شده اند و نهادهای دموکراتیک را تضعیف می کنند و در خصوص نقض حقوق بشر مجرم هستند .»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن ، نامزدی پیر انکورونزیزا برای دور سوم ریاست جمهوری که به گفته معترضان مغایر قانون اساسی و توافقنامه آروشا است ، در بهار بروندی را وارد بحران سیاسی کرد که تاکنون به کشته شدن دست کم 200 نفر منجر شده
است.
کاخ سفید به اطلاعاتی اشاره کرد که« به قتل های هدفمند ، بازداشت های خودسرانه و نیز شکنجه و نیز خشونت های مکرر گروه های شبه نظامی وابسته به حاکمیت ، اشاره دارد.»
کاخ سفید همچنین ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

دوشنبه ، ۲آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن