تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتمان اطلاعات تخلف است/انتقاد به بسته بودن سيستم اطلاعاتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۳۰ب.ظ)
رئيس کميسيون سلامت شورا: کتمان اطلاعات تخلف است/انتقاد به بسته بودن سيستم اطلاعاتي موج - رئيس کميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران در آغاز حسابرسي سازمان‌هاي شهرداري تهران نسبت به بسته بودن سيستم اطلاعاتي انتقاد کرد و گفت: کتمان اطلاعات تخلف است.
به گزارش خبرگزاري موج، رحمت اله حافظي در بررسي گزارش حسابرس از سازمان ميادين ميوه و تره بار اظهار کرد: در هفت بند از اين گزارش ۱۲ مرتبه از واژگاني همچون «عدم دسترسي به اطلاعات»، «عدم ارائه اطلاعات» و «عدم افشاي اطلاعات کامل» استفاده شده اين موارد بيانگر بسته بودن سيستم است و بر اين اساس شورا نمي‌تواند قضاوت و نظارت داشته باشد.
وي با بيان اينکه وقتي سيستم بسته است نمي‌توان از شورا انتظاري داشت، تاکيد کرد: اين رفتارها غيرقانوني است و کتمان اطلاعات تخلف محسوب مي‌شود. مسوولان بايد در اين باره پاسخگو باشند.
رئيس کميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران در ادامه گفت: حسابرسي استانداردهاي خاص خود را دارد و حسابرس هم در اين چارچوب کار خود را انجام مي‌دهد، اينکه دوستان مي‌گويند تهاترها و نگه‌داشتن حساب آن‌ها سخت است، قابل‌پذيرش نيست. پس از پايان سال مالي و بسته شدن حساب‌ها، حسابرس بررسي‌هاي خود را شروع مي‌کند.
وي تاکيد کرد: اگر دوستان نمي‌خواهند حقيقت را بپذيرند، نکته ديگري است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن