تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820980171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش‌های زنی برای نجات همسرش از زندان به «سنگ‌بست» رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
تلاش‌های زنی برای نجات همسرش از زندان به «سنگ‌بست» رسید

نمایش سنگ بست


شناسهٔ خبر: 2975422 - دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
هنر > تئاتر

این روزها نمایش «سنگ‌بست» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی در خانه‌موزه انتظامی در قالب اجرای عمومی به صحنه رفته است. خاتمی درباره اجرای عمومی نمایش «سنگ‌بست» به خبرنگار مهر گفت: این نمایش پیش از این با گروهی از شهر مشهد در سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود و علاوه بر کاندیدا شدن در چهار بخش مسابقه تئاتر ایران جشنواره، تندیس بازیگری مرد را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: «سنگ‌بست» روایتگر قصه زنی به نام آهو در دهه ۴۰ شمسی است که همسرش به دلیل قتل غیر عمد زندانی است. آهو تلاش می‌کند تا از یک‌سو شوهر خود را از زندان آزاد کند و از سوی دیگر در مقابل تهدیدهایی که برایش به عنوان زنی تنها وجود دارد، از خود محافظت کند.

نویسنده و کارگردان «سنگ‌بست» درباره زمان و مکان اجرای عمومی این اثر گفت: این نمایش اجرای عمومی خود را از ۲۴ آبان‌ماه در خانه‌موزه انتظامی آغاز کرده و تا ۲۵ آذرماه به اجرای عمومی خود ادامه می‌دهد.

محمدالهی، شهره مکری، غلامرضا عارف‌نژاد، علی موسویان، علی رجایی، نگین حمیدی و شایان خدامی بازیگر خردسال، گروه بازیگری نمایش «سنگ‌بست» را تشکیل داده‌اند.

سوسن سلامت دستیار کارگردان، رضا حسن‌زاده طراح صحنه، مهدی حسنی آهنگساز، امیرحسین خاتمی مدیر صحنه، هادی شیرازی منشی صحنه، محسن جعفری طراح پوستر و بروشور، امیر خدامی عکاس و محبوبه ضعیمی نیکو مسئول امور بین‌الملل این اثر نمایشی هستند.

نمایش «سنگ‌بست» ساعت ۱۸:۳۰ در خانه‌موزه انتظامی اجرا می‌شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن