تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813099430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین دوره مسابقات فوتسال پدران دانش آموزان در قم آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم دومین دوره مسابقات فوتسال پدران دانش آموزان در قم آغاز شد دومین دوره مسابقات فوتسال پدران دانش آموزان آموزشگاه های قم امشب با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سالن فوتسال شهید امجدی برگزار شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر ساعت 22:46

خبرگزاری پانا+استان قم+مسابقات فوتسال پدران دانش آموزان+مدیر کل آموزش و پرورش قم

به گزارش خبرنگار پانا از قم، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در مراسم آغاز مسابقات فوتسال پدران دانش آموزان با بیان اینکه یکی از شاخصه های اصلی پیشرفت در هر کشوری پرورش جسمی و توجه به سلامت افراد است، افزود: برخی کشورها در تلاشند میانگین عمر را تا100 سال افزایش دهند و ان شاالله ما نیز شاهد تحول اساسی در زمینه سلامت دانش آموزان و خانواده ها باشیم.
وی اشاره بر ضرورت نهادینه شدن موضوع توجه به سلامت در خانواده ابراز کرد: مسابقات فوتسال پدران دانش آموزان برای نخستین بار در کشور در قم اجرا شده و استقبال پدران از این مسابقات بیش از حد انتظار بود.
مجتبی رمضان بیگی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز در حاشیه مراسم به خبرنگار پانا  گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ویژه کارکنان، دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان بستر مناسبی را برای ارتقاء سلامت بوسیله ورزش ایجاد نموده است.
وی افزود: در مدارس با وجود کلاس درس و ساعت ورزش، این امکان برای دانش آموزان فراهم شده و در تلاش هستیم ساعات ورزش را از دو ساعت رسمی در هفته به 6 ساعت غیر رسمی افزایش دهیم و در این راستا موضوعاتی چون، کانون ورزشی درون مدرسه ای، حیاط پویا و ... در 260 آموزشگاه ابتدایی استان اجرا شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: جشنواره های ورزشی، کوهپیمایی، مسابقات ورزشی متنوع و ... از برنامه هایی است که در راستای تحقق اهداف سلامت در حوزه کارکنان آموزش و پرورش اجرا می گردد.
وی با اشاره به طرح های ویژه اولیاء دانش آموزان اضافه کرد: سال گذشته مسابقات فوتسال پدران دانش آموزان به صورت ابتکاری در استان قم با حضور پدران یک آموزشگاه شروع شد اما در این دوره، 120 نفر از سه ناحیه آموزش و پرورش و منطقه کهک در 10 تیم و دو گروه به رقابت می پردازند.
در مراسم افتتاحیه، محمد فرجی مسئول انجمن فوتسال استان قم و تنی چند از مسئولان و پیشکسوتان ورزش استان و دبیران تربیت بدنی نیز حضور داشتند.
بمانی/














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن