تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812974931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد ابتکار بر ضرورت ايجاد سيستم حسابرسي آب براي درياچه اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۳۴ب.ظ)
تاکيد ابتکار بر ضرورت ايجاد سيستم حسابرسي آب براي درياچه اروميه موج - نشست مشترک هماهنگي اقدامات اجرايي محيط زيست و ستاد احياي درياچه اروميه با حضور معصومه ابتکار و عيسي کلانتري رئيس ستاد ملي احياي درياچه اروميه و پرويز آراسته و حميد قاسمي مديران کل محيط زيست استان‌هاي آذربايجان غربي و شرقي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابتکار با تاکيد بر ضرورت ايجاد بانک اطلاعاتي و امکان نرم افراز در حوزه حسابرسي آب براي درياچه اروميه، تصريح کرد: تقويت زيرساخت‌ها و امکانات در اين حوزه، کمکي مؤثر در راستي آزمايي و سنجش ميزان آب ورودي به درياچه اروميه است.
معاون رئيس جمهور تأسيس مرکز هماهنگي، پايش و آينده پژوهي درياچه اروميه را يکي از راهکارهاي مهم براي بهره وري بيشتر از امکانات و دستاوردهاي پژوهشي، همچنين کاربردي کردن فعاليت‌هاي اين حوزه، پايش مخاطرات طبيعي و پژوهش و ارتقاي دانش و آگاهي در خصوص درياچه اروميه دانست و خاطرنشان کرد: اين مرکز بايد امکان حضور و فعاليت تمام مراکز دانشگاهي، اساتيد، متخصصان، کارشناسان و حتي سمن‌هاي اين حوزه را فراهم کند.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست افزود: پايش و آينده پژوهي ايجاد فرصتي براي استفاده از تجربيات و دانش کسب شده در مسير احياي درياچه اروميه براي ساير تالاب‌ها و درياچه‌هاي کشور است.
عيسي کلانتري رئيس ستاد ملي احياي درياچه اروميه نيز هدف از اين نشست را توانمندسازي ادارات کل محيط زيست استان‌هاي مرتبط براي انجام وظايف قانوني در برنامه ملي احياي درياچه اروميه از طريق رفع مشکلات و چالش هاي انساني و اعتباري برشمرد.
کلانتري تاکيد کرد: سازمان حفاظت محيط زيست به لحاظ برخورداري از جايگاه نظارتي و حاکميتي بايد مطالباتي جدي از ساير دستگاه‌ها و ارگان‌هاي اجرايي دخيل در امر احياي درياچه اروميه همچون وزارت جهادکشاورزي، وزارت نيرو و استانداري‌ها داشته باشد.
وي افزود: ستاد ملي احياي درياچه اروميه آمادگي دارد تا از طريق رفع موانع انساني و اعتباري به سازمان حفاظت محيط زيست براي حفظ جايگاه مالکيتي خود بر درياچه اروميه ياري رساند.
رئيس ستاد ملي احياي درياچه اروميه يکي ديگر از خواسته‌هاي ستاد از سازمان حفاظت محيط زيست را مراقبت از بخش غيرقابل احياي درياچه اروميه در مقابل تعدي‌ها و زمين خواري‌ها دانست.
اين جلسه که حدود سه ساعت به طول انجاميد، نظر به ضرورت هماهنگي بين دو نهاد و با توجه به مسائل زيست محيطي درياچه اروميه تشکيل و مباحث مربوط به اعتبارات و تأمين آن، ضرورت تجميع داده‌ها، لزوم پيگيري حق آبه درياچه اروميه با تاکيد بر ايجاد سيستم حسابرسي آب مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
همچنين مديران کل محيط زيست دو استان آذربايجان غربي و شرقي به ارائه گزارش فعاليت‌هاي خود براي احياي درياچه اروميه پرداختند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن