تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813168575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست‌فروشان قزوین ساماندهی می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دست‌فروشان قزوین ساماندهی می‌شوند
عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قزوین گفت: دست‌فروشان قزوین ساماندهی می‌شوند و همچنین مشکل سد معبر در استان رفع می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمدرضا صدیقی افزود: مشکل سد معبر و ساماندهی دست‌فروشان از موضوعات و مشکلات مهم شهری به شمار می‌آیند و افرادی که مانع تردد عابرین پیاده و خودروها در پیاده‌رو و خیابان می‌شوند، باید تدابیر لازم برای تذکر به آن‌ها اندیشیده شود.
وی  اظهار داشت: اجرای تدابیر لازم در این بخش به‌تنهایی از عهده شورای شهر و شهرداری برنمی‌آید و برای ساماندهی لازم است ادارات مرتبط همانند فرمانداری، دادستانی، پلیس، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت، نقش مؤثری داشته و با همراهی و هماهنگی یکدیگر به انجام وظایف محوله بپردازند.

صدیقی تصریح کرد: مصمم هستیم برای تعداد اندک از مغازه‌داران که سد معبر دارند و مسیر تردد عابرین را با مشکل مواجه کردند به‌صورت جدی برخورد شود تا همه اصناف، مغازه‌داران و مردم از این مزیت استفاده کنند و تردد به‌راحتی رخ دهد.

این عضو شورا با اشاره به موضوعات و پیشنهادهای مطرح‌شده در جلسه و تأکید بر ایجاد ستاد سد معبر در زمان بسیار کوتاه، اظهار داشت: این ستاد قادر است دستورالعمل‌های مختلف را استخراج کند و یک شیوه‌نامه برای برخورد با متخلفین در مقابل مغازه‌ها و دیگر فضاهای معابر شهری تنظیم نماید که جریمه سنگین یکی از این راهکارهاست.

رئیس کمیسیون شورایاری تصریح کرد: برخی از افرادی که سد معبر انجام می‌دهند از کاسب‌های جزء بوده و به امرارمعاش روزانه نیازمندند که برای آن‌ها تدابیر لازم اندیشیده می‌شود در  و گروه دیگری که از تجار کلان محسوب می‌شوند و خیابان‌ها را سد نمودند لازم است که در بدو امر توضیحات لازم به آن‌ها داده‌شده و در صورت عدم توجه، با آن‌ها برخورد جدی صورت بگیرد.

وی به دیگر پیشنهادهای مطرح‌شده در جلسه کمیسیون اشاره کرد و گفت: ساماندهی وانت‌بارهایی که با توقف در خیابان‌ها و معابر اصلی موجب بروز تصادف و یا ناهنجاری در تردد دیگر خودروها می‌شوند، نیز ضمن هماهنگی شهرداری با راه و شهرسازی و معرفی زمین‌های مناسب و بدون استفاده از سوی این اداره کل اقداماتی صورت می‌گیرد.

این عضو شورا همچنین بیان کرد: حاشیه بعد از برخی پیاده‌روهای وسیع و پهن که فضای مناسبی دارند و در مسیر رفت‌وآمد نیستند نیز می‌توانند مکان خوبی برای استقرار وانت‌بارها باشند که به‌عنوان نمونه زمین خالی مقابل آستان امامزاده سلطان سید محمد و مقابل سرتک از نمونه‌های بارز این‌گونه فضاها هستند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/ف











اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

آسمانی صاف و آبی برای قزوین
تیم فوتبال امید های کاسپین حریفان خود در لیگ یک را شناخت
تیم های مردان و زنان تکواندو استان در رقابت های انتخابی تیم ملی
دو بانوی قزوینی در جام جهانی کوچک فوتسال
کاسپین در مشهد





۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن