تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورينيو:ما مي توانيم در بين 4 تيم صدر جدول باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۱۲ق.ظ)
مورينيو:ما مي توانيم در بين 4 تيم صدر جدول باشيم موج-مورينيو، سرمربي پرتغالي چلسي معتقد است اين تيم مي تواند با وجود آغاز ضعيفش در فصل جاري ليگ برتر، در پايان فصل در ميان 4تيم صدرجدول حاضر باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، چلسي توانست 1-0 نوريچ را شکست دهد و تا حدي از فشار انتقادات بکاهد.
مورينيو خوشحال است که تيم دوباره به جاده برد بازگشته اما مي گويد اين شروع يک خيزش براي رسيدن به عنوان قهرماني ليگ برتر نيست:بله تا حدي فشارها را کاهش داديم. فشاري که روي دوش من و بازيکنان وجود دارد کاملا مشهود است. ولي ما با اين شرايط کنار آمديم و به نتيجه اي رسيديم که به شدت نياز داشتيم. به نظرم ما هنوز مي توانيم به رده چهارم ليگ برسيم. اما اگر در مورد قهرماني ليگ از من بپرسيد به نظر من اين يک ماموريت غيرممکن است. شايد تام کروز بتواند اين کار را انجام دهد! اما رسيدن به تيم هايي که براي حضور در بين 4تيم برتر ليگ مي جنگند ممکن است و ما مي توانيم با تلاش و بهره گرفتن از امتيازاتي که رقبا ازدست مي دهند به اين هدف برسيم.
وي در ادامه در مورد کوستا افزود: وقتي گل نمي زنيد سنگين تر مي شويد. هر بازي که در گلزني ناموفق باشيد اين سنگيني را حس مي کنيد. هر بازي 5کيلوگرم به وزن شما اضافه مي شود. در نيمه اول او دو فرصت گلزني از دست داد. دومي واقعا موقعيت خوبي بود. نتيجه هم براي او هم براي ما مهم است. خود کوستا هم اين را به خوبي مي داند. البته من به خود او فکر مي کنم که اين چالش ها چه تاثيري بر او مي گذارند. او به خوبي تمرين مي کند و انسان شادي است. کوستا همه راه ها را امتحان مي کند و مثبت انديش است.اگر قرار بود کسي را براي زدن گل پيروزي تيم انتخاب کنم قطعا اين بازيکن خود او مي بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن