تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803119736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت آمریکا با اسد حمایت از داعش است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: فیروزآبادی:
مخالفت آمریکا با اسد حمایت از داعش است




رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مخالفت آمریکا و بعضی از غربی‌ها با بشار اسد، با ادعای مبارزه با تروریسم تکفیری داعش تناقض دارد و در حمایت از داعش محسوب می‌شود.





خبرگزاری مهر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مخالفت آمریکا و بعضی از غربی‌ها با بشاراسد، با ادعای مبارزه با تروریسم تکفیری داعش تناقض دارد و در حمایت از داعش محسوب می‌شود.

به گزارش دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشگر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه دفاعیه میان اساتید و دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت: امروز یکی از مسائل مهم جهانی در امنیت و سیاست مبارزه با تروریست‌های تکفیری است؛ بخصوص تروریست‌های تکفیری داعش در سوریه.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آمریکا و اسرائیل با هدایت خانم کلینتون که در آن زمان وزیر خارجه آمریکا بود، جلسه دوستان سوریه را تشکیل دادند؛ اول در دو کشور منطقه‌ای و سپس در اروپا، تروریست‌ها را جمع کردند و آنها را از افغانستان و عراق به سوریه منتقل کردند و آنها را آموزش دادند، برای آنها سلاح فرستادند، پشتیبانی کردند و از نظر اقتصادی و نیروی انسانی آنها را تقویت کردند تا تبدیل شدند به جریان تروریستی تکفیری فعلی که دشمن کل مردم جهان است.

فیروزآبادی تصریح کرد: هشدارهایی که در آن سال‌های اول و بعد از آن به کشورهای جهانی و منطقه داده شد که تروریست‌ها در منطقه محدود نخواهند شد و منطقه و جهان را تهدید خواهند کرد، شنیده نشد، ولی امروز با زهری که تروریست‌ها در فرانسه ریختند و در کشورهای دیگر علیه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها اقدام کردند، موجب بیداری دنیا غرب شد برای مبارزه با تروریسم.

وی ادامه داد: یک مطلب راهبردی بسیار مهمی است، در حالی که سخن از اتحاد علیه داعش و اجتماع برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری مسلح در سوریه گفته می‌شود و آقای اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در مجامع مختلف داخل آمریکا و در جهان از موضع مبارزه با داعش حرف می‌زند، ولی می‌بینیم که به لنگر استقرار حاکمیت ملی در سوریه حمله می‌کند و دوباره به آقای بشاراسد حمله کرده است.

فیروزآبادی اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند که اگر حاکمیت در سوریه مستقر نباشد و اگر علیه آقای بشاراسد شعار بدهند و حمله بکنند یعنی داعش را تقویت کردند، این یک تناقض راهبردی است. اعلام جنگ با داعش در عین حال حمله به رئیس‌جمهور کشوری که می‌خواهد با داعش مبارزه بکند، این قابل قبول نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درباره توافق وین، گفت: توافق وین بر این است که تروریست اول نابود شود و در مورد حاکمیت سوریه مردم سوریه نظر بدهند، دیگر حمله کردن به آقای بشاراسد این جز اینکه به داعش روحیه بدهد و دوباره آنها را از نظر روحیه تقویت بکند چیز دیگری نیست. امروز به قدر کافی، تروریست‌های تکفیری جسور هستند و عملیات تاسف‌بار فرانسه به قدر کافی برای آنها جاذبه و جسارت در بین خودشان و طرفدارانشان ایجاد کرده است. آمریکا به سوریه و به بشاراسد حمله کند، خوب این جسارت و این جاذبه را برای تروریست دارد افزایش می‌دهد.

فیروزآبادی گفت: آمریکایی‌‌ها بایستی دست از این سیاست تناقض غلط‌شان بردارند تا مبارزه با تروریست‌ها در سوریه به نفع صلح جهانی و به نفع امنیت جهانی پیش برود.

وی خاطرنشان کرد: مخالفت آمریکا و بعضی از غربی‌ها با بشاراسد، با ادعای مبارزه با تروریسم تکفیری داعش تناقض دارد و در حمایت از داعش محسوب می‌شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما از حضور شجاعانه و شفاف روس‌ها در سوریه باید درس بگیریم و بقیه قدرت‌ها برای شرکت در مبارزه با داعش بایستی با شفافیت حضور پیدا بکنند.







تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن