تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامي اصول فني و مهندسي در احداث بلوار خليج فارس رعايت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۰ب.ظ)
شهردار کرمانشاه: تمامي اصول فني و مهندسي در احداث بلوار خليج فارس رعايت شده است موج-شهردار کرمانشاه با اعلام اين که اجراي عمليات آسفالت بلوار خليج فارس به اتمام رسيده است، گفت: تمامي اصول فني و مهندسي در مراحل احداث بلوار خليج فارس به خوبي رعايت شده است.
به گزارش خبرگنار خبرگزاري موج از کرمانشاه، عبدالرضا شعباني شهردار کرمانشاه گفت:تمامي اصول فني و مهندسي در احداث بلوار خليج فارس رعايت شده است
شهردار کرمانشاه با اعلام اينکه اجراي عمليات آسفالت بلوار خليج فارس به اتمام رسيده است، گفت: تمامي اصول فني و مهندسي در مراحل احداث بلوار خليج فارس به خوبي رعايت شده است.
عبدالرضا شعباني افزود: پس ازاتمام عمليات زيرسازي معبر خليج فارس، آزمايشات لازم مکانيک خاک بر اساس بخشنامه ها و آيين نامه هاي رايج راهسازي بانظارت شرکت مهندسين مشاور مربوطه انجام پذيرفت و پس از تاييد نهايي مبني بر مناسب بودن بستر از نظر تراکم لازم وعدم وجود رطوبت، مجوز لازم از سوي مشاور مربوطه درخصوص قيرپاشي صادر گرديد، بر اين اساس باتوجه به شرايط جوي پيش رو بلافاصله عمليات قيرپاشي و انجام يک لايه آسفالت بيندر جهت پروفيله نمودن بستر اجرا شد.
وي تصريح کرد: جهت صيانت از اموال عمومي و بيت المال و در نظر گرفتن تمامي جهات و اصول فني و مقررات ملي کار در انجام پروژه ها در سر لوحه کارها قرار دارد.
شهردار کرمانشاه با اشاره به اين که همکارانم در منطقه 8 شهرداري با دقت و تلاش خستگي ناپذير اجراي عمليات جدولگذاري و اصلاح هندسي منتهي به معبرسراب قنبر را در کوتاهترين زمان ممکن به اتمام رساندند، ادامه داد: همکارانم در حال اجراي عمليات خاک برداري ترانشه جنوبي، پياده روسازي، جانمايي و نصب مبلمان از جمله نيمکت، گلدان، وسايل ورزشي پارکي و همچنين وسايل بازي کودکان هستند، تا جهت بهره برداري و استفاده شهروندان محترم آماده شود.
شعباني بر لزوم تأمين روشنايي اين معبر نيز تأکيد کرد و گفت: پيرو هماهنگيهايي که با شرکت توزيع برق انجام داده ايم مقرر شد تأمين روشنايي بلوار در اسرع وقت توسط اداره مربوطه انجام پذيرد و به زودي نصب فونداسيون و دکلهاي مربوطه نيز توسط اين شرکت به اجرا خواهد رسيد.
شهردار کرمانشاه همچنين گفت: درحاشيه اين بلوار پارکي به مساحت 2350 متر مربع توسط شهرداري منطقه 8 احداث خواهد شد که هم اينک کار طراحي آن به اتمام رسيده و آماده اجرا است و با اتمام اين پارک که شامل زمين اسکيت، وسايل بازي کودکان و همچنين وسايل ورزشي و فضاي سبز لازم خواهد بود، ساکنان زيباشهر، شهرک متخصصين، سراب قنبر و کسري مي توانند از آن استفاده کنند.
وي افزود: ترانشه لاين جنوبي بلوار نيز محياي ايجاد ديواره سبز خواهد شد تا زيبايي بيشتري به پيرامون بلوار ببخشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن