تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815542337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی تیم شمشیر‌بازی شهدای شورمست: شمشیر‌بازی مازندران طی 2 سال اخیز نزول کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مربی تیم شمشیر‌بازی شهدای شورمست:
شمشیر‌بازی مازندران طی 2 سال اخیز نزول کرده است
مربی تیم شمشیر‌بازی شهدای شورمست با اشاره به حضور تیم شهدای شورمست مازندران در لیگ برتر شمشیر‌بازی کشور، از نزول شمشیر‌بازی مازندران طی 2 سال اخیر خبر داد.

خبرگزاری فارس: شمشیر‌بازی مازندران طی 2 سال اخیز نزول کرده است



مجتبی عابدینی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه به سطح بالای مسابقات لیگ برتر شمشیر‌بازی کشور اشاره کرد و گفت: اعضای تیم ملی شمشیر‌بازی کشور در تیم‌های لیگ برتر حضور دارند و همین موضوع باعث بالا‌رفتن سطح مسابقات شده است. وی که سرمربی تیم شمشیر‌بازی شهدای شورمست سوادکوه بوده و با قهرمانی در مسابقات انتخابی المپیک تابستانی 2012 در کشور ژاپن به المپیک لندن راه یافته بود و حضور در جمع هشت بازیکن برتر مسابقات کلاس آ لهستان را نیز در کارنامه دارد، با بیان اینکه با کمتر‌ین امکانات و با حمایت هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج روستای شورمست سوادکوه به مسابقات لیگ برتر اعزام شده‌اند، افزود: شمشیر‌بازی مازندران در 2 سال اخیر نزول کرده است و به رشته «سابر» که عناوین زیادی را برای کشور به دست آورده است، توجه لازم نمی‌شود. مربی تیم شمشیر‌بازی شهدای شورمست خواستار همکاری مسئولان از نماینده استان در لیگ برتر شمشیر‌بازی کشور شد. *حضور تیم شهدای شورمست مازندران در رده دوم لیگ برتر شمشیر‌بازی کشور معین عابدینی نیز صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه از برگزاری هفته اول لیگ برتر شمشیر‌بازی کشور و حضور تیم شهدای شورمست مازندران خبر داد و گفت: 8 تیم دانشگاه آزاد، استقلال، طراوت گیلان، بانک سرمایه، کردستان، عقاب شیراز، شهدای شورمست سوادکوه و هیئت البرز در لیگ برتر شمشیر‌بازی کشور حضور دارند. سرپرست تیم شمشیر‌بازی شهدای شورمست سوادکوه با بیان اینکه تیم‌های لیگ برتر شمشیر‌بازی کشور به صورت تیم به تیم بازی می‌کنند، افزود: تیم شمشیر‌بازی شهدای شورمست سوادکوه که به نمایندگی از استان مازندران در این دوره از بازی‌ها حضور دارد، در اولین هفته بازی‌ها، صاحب 2 برد و 2 باخت شد و در رده دوم جدول لیگ حضور دارد. وی از امضای قرار‌داد با مهدی مولایی و سجاد فرمانی خبر داد و گفت: علاوه بر 2 بازیکن جدید، مجتبی عابدینی نخستین شمشیر‌باز ایرانی که سهمیه المپیک را کسب کرد به عنوان سر‌مربی، هانی شهمیری، علی عابدینی، احمد‌رضا شهمیری، میعاد عابدینی که دارای عناوین ملی و عضو تیم ملی هستند در تیم شهدای شورمست مازندران حضور دارند.

تیم شمشیربازی شهدای شورمست سوادکوه مازندران در لیگ برتر کشور   انتهای پیام/86015/ب30



94/08/30 - 10:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن