تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813137052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین خوراکی‌ها برای بدترین‌ هوا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بهترین خوراکی‌ها برای بدترین‌ هوا
خوردن میوه‌ها و لبنیات را در شهرها و مناطق آلوده فراموش نکنید.
آفتاب : محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه و استاد دانشگاه تربیت مدرس تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بهترین خوراکی‌ها برای جلوگیری از ورود انواع آلودگی به بدن میوه‌ها و سبزیجات هستند به دلیل وجود فیبر، آنتی اکسیدان‌ها‌، ویتامین‌ها و مواد فلوئیدی این مواد دارای خواص بسیار زیادی هستند از جمله می‌توانند باعث پاکسازی گوارش و خارج کردن سموم از بدن و حتی جلوگیری از ورود انواع سم‌ها به بدن بشوند، ویتامین‌ها و مواد فلوئیدی که دارای پاتوسیانین‌ها و تان‌ها و مواد رنگی دیگر است می‌تواند قدرت دفاعی بدن را افزایش دهد و بدن ما را در برابر آلودگی هوا مقاوم کند. 


وی در ادامه افزود: لبنیات نیز در این راه می‌توانند بسیار به ما یاری برسانند شیر و ماست بسیار مفید هستند، شیر می‌تواند انواع فلزات سینگین که سرب سرآمد آنها است و در هوای آلوده به وفور یافت می‌شود را در بدن ما از بین ببرد و ماست علاوه بر داشتن خواص شیر با توجه به داشتن باکتری لاکتیکی می‌تواند محیط دستگاه گوارش ما را از انواع سموم پاکسازی کند.


حسینی در ادامه بیان کرد: انواع نوشیدنی‌های طبیعی و دمنوش‌ها مانند چای و چای سبز و حتی گل‌گاوزبان هم می‌تواند بسیار مفید باشد و علاوه بر جلوگیری از سرماخوردگی‌ها مانع ورود آلودگی‌ها به بدن ما شوند.


وی خاطرنشان کرد: کسانی که در شهرهای آلوده زندگی می‌کنند خوردن قرص ویتامین و C و مصرف زیادکلم بروکلی را هیچگاه فراموش نکنند.






تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن