تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814665288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهيز ۱۰۰دستگاه اتوبوس به كتابخانه باز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۵ق.ظ)
سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم: تجهيز ۱۰۰دستگاه اتوبوس به كتابخانه باز موج-قم-سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم گفت: بر اساس توافق صورت گرفته بين شهرداري قم و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به كتابخانه باز مجهز شدند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم گفت: به مناسبت هفته كتاب، سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم در راستاي ترويج فرهنگ كتاب خواني و استفاده از ظرفيت‌هاي موجود، با كمك اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم و مشاركت سازمان اتوبوسراني شهرداري قم ۱۰۰دستگاه اتوبوس را به كتابخانه باز مجهز كرد.
وي در ادامه با اشاره به تاثير اين طرح در ارتقاي فرهنگ شهروندي گفت: افرادي كه با وسائل نقليه عمومي تردد مي‌كنند، مي‌توانند از زماني كه در تردد هستند بهترين استفاده را كرده و از خواندن كتاب بهره‌مند شوند.
سيد رسول موسوي نژاديان با اشاره به همكاري سازمان‌ اتوبوس‌راني در اجراي اين طرح افزود:ضمن تشكر از سازمان‌ اتوبوس‌راني به‌عنوان بازوي مهم و تأثيرگذار اين طرح از ديگر نهادها دعوت مي‌كنيم تا در اجراي اين طرح، سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم را ياري كنند.
وي با شاره به برنامه‌هاي سازمان در راستاي ترويج فرهنگ كتاب خواني تاكيد كرد: با همكاري سازمان تاكسيراني شهرداري قم تعداد ۱۰۰دستگاه تاكسي ون كه در مسيرهاي سطح شهر تردد دارند، به اين امكانات مجهز مي‌شوند شهروندان مي‌توانند در مسيرهاي طولاني خود، از اين امكانات استفاده كنند.
سرپرست سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم گفت: شهروندان محترم مي‌توانند ضمن استفاده از اين طرح در هنگام تردد با وسايل نقليه عمومي مجهز به كتابخانه باز،انتقادات و پيشنهادات خود در راستاي بهبود اين طرح و نهادينه‌سازي فرهنگ كتابخاني و ارتقاء فرهنگ شهروندي را از طريق سايت سازمان به نشاني www.fv-qom.ir و همچنين سامانه ۱۳۷شهرداري قم انعكاس دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن