تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821035762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستگانی: با هدف حضور در پلی‌آف ادامه می‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بستگانی: با هدف حضور در پلی‌آف ادامه می‌دهیم
سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی با بیان این مطلب که بازیکنانم از پتانسیل خوبی بهره‌مند هستند گفت: با هدف حضور در جمع 8 تییم لیگ را ادامه می‌دهیم.


عبدالرئوف بستگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته هفتم تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان مقابل بانک سرمایه که منجر به شکست 3 بر صفر تیمش شد، گفت: بضاعت و توانایی تیم ما همینقدر است. باید بپیریم کسب نتیجه مققابل تیمی که چندین و چند ملی‌پوش را در اختیار دارد کار ساده‌ای نیست.


وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار اظهار داشت: در ست اول و دوم بازیکنان من مقاوت خوبی در مسابقه داشتند و در ابتدای هر ست با چند اختلاف پوئن از حریف قدرتمند خود پیش افتادند. با این حال در زمانی که تیم نیاز به تجربه بیشتری داشت نتیجه به سود بانک سرمایه شد. تفاوت بازیکن جوان و بازیکن ملی‌پوش در همین است که در دقایق حساس چگونه عمل می‌کنند.


بستگانی درخصوص هدف تیم آلومینیوم از حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال عنوان کرد: ابتدا تنها به این فکر می‌کردیم که در لیگ حضور داشته باشیم. اما با توجه به نمایش و تلاشی که از  بازیکنانم می‌بینم معتقدم اگر کمی با تجربه‌تر عمل کنند توانایی این را داریم که در جمع 8 تیم برتر مسابقات راهی پلی‌آف شویم. امیدوارم در ادامه شانس بیشتری برای کسب پیروزی داشته باشیم.


سرمربی تیم آلومینیوم المهدی درباره دیدار هفته بعد تیمش در مسابقات لیگ برتر گفت: در هفته هشتم حدود 10 روز دیگر باید در آمل به مصاف کاله برویم. دیداری که شاید از دیدار با بانک سرمایه هم سخت‌تر باشد. البته به دلیل محرومیت کاله از حضور هوادارانش شاید بتوانیم امیدوار به کسب پیروزی باشیم. همه مسابقات سخت هستند و باید برای رسیدن به هدف همه مسابقات را به چشم یک فینال ببینیم.


انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ثامن ترمز متين را كشيد/ اروميه همچنان صدرنشين ماند
ورامین به دنبال تداوم پیروزی، ارومیه در اندیشه حفظ صدرنشینی
اسامی داوران و ناظران هفته هفتم لیگ برتر والیبال
دردسر بزرگ سیدعباسی در آستانه دیدار با آلومینیوم
جدال خودرو سازان در تهران/ بالانشینان در اندیشه صدرنشینی
اولين پيروزى ثامن رقم خورد/ اروميه باخت و صدرنشين ماند
بستگانی: هر تیمی در گنبد به مشکل می‌خورد
بازگشت ارومیه به خانه و کار سخت پیکان در تهران
فینال زودرس لیگ با بازگشت شاگردان اکبری
تداوم پيروزي و صدرنشيني شهرداري اروميه





۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن