تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیمی از درآمد بازی های موبایل را آسیایی ها تامین می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:سافت گذر: منطقه آسیا و اقیانوسیه، نیمی از جمعیت گیمرهای موبایل دنیا را در خود جای داده و بیش از نیمی از درآمد حاصل را برای بازی سازها تولید می کند. کمپانی پژوهشی Eedar، اخیرا تعداد گیمرهای موبایلی را 1.5 میلیارد نفر اعلام کرده که این تعداد، تا انتهای سال 25 میلیارد دلار چه از طریق خرید بازی و چه از طریق پرداخت درون برنامه ای، درآمد روانه حساب های بانکی بازی سازها می کنند. 25 میلیارد دلار، مجموعا 30 درصد از کل درآمد صنعت بازی را شکل می دهد. جالب است بدانید این میزان، چهار سال پیش 15 درصد بوده. آمریکا و کانادا، به عنوان بیشترین مصرف کنندگان، 5.41 میلیارد دلار، سالانه خرج بازی موبایل می کنند اما Eedar می گوید آسیایی ها با سرعت در حال پیشی گرفتن از غربی ها هستند. به گزارش سافت گذر به نقل از مجله سخت افزار؛ ژاپن با 66 میلیون گیمر، در قیاس با 180 میلیون گیمر آمریکایی، هر سال 5.16 میلیارد دلار از این طریق به دست می آورد. پس از ژاپن، چین با جمعیت حیرت انگیز 564 میلیون گیمر و خرج سالانه 5.01 میلیارد دلار قرار دارد. از منظری دیگر، ژاپنی ها پرخرج ترین گیمرهای دنیا هستند. به طور متوسط، هر گیمر ژاپنی ماهانه 24 دلار برای داشتن بازی های موبایل می پردازد، اما این رقم برای گیمرهای کره جنوبی 12.83، برای آمریکایی ها 6.61 و برای چینی ها 2.88 دلار است. نکته قابل توجه دیگر، تفاوت سلیقه گیمرهای آمریکایی با آسیایی است. گزارش جدیدی که توسط SuperData منتشر شد نشان می دهد که بازی های بزرگ غربی نظیر Candy Crush Saga، اصلا در شرق محبوب نیستند و به جای آن، ژاپنی ها تعامل شدیدی با Monster Strike و Puzzle & Dragons برقرار کرده اند. در مورد چین این مسئله بسیار حادتر است. چندین و چند استور مختلف به جز گوگل پلی به فعالیت مشغول اند و توسعه دهندگان چینی برای اینکه شانس خود را در رقابت بالا ببرند، باید دردسرهای بسیاری را به جان بخرند. با این حال، بازار چین هنوز به اندازه کره جنوبی و ژاپن اشباع نشده است. طی آخرین آمار، فقط 38.6 درصد از جمعیت این کشور به تلفن های هوشمند دسترسی دارند و انتظار می رود که این رقم تا سال 2019 به 50 درصد یعنی 687 میلیون نفر برسد. بنابراین نادیده گرفتن بازار چین توسط توسعه دهندگان غیر منطقی خواهد بود.


پنجشنبه ، ۲۸آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سافت گذر]
[مشاهده در: www.softgozar.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن