تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام جنگ گروه هکر Anonymous به داعش


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اعلام جنگ گروه هکر Anonymous به داعش




بعد از وقوع حملات تروریستی در پاریس، گروه هکر Anonymous به داعش اعلان جنگ داده است.





وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: به گزارش نشریه نیوزویک، بعد از وقوع حملات تروریستی در پاریس، گروه هکر Anonymous به داعش اعلان جنگ داده است. بیانیه این گروه که در قالب چند توئیت پیاپی و پستی در یوتوب منتشر گردید، چند روز بعد از وقوع چند حمله هماهنگ شده در پاریس منتشر می شود که مرگ دست کم 100 نفر را به دنبال داشت.


گروه هکری Anonymous به داعش اعلام جنگ می دهد



به دنبال این اعلام جنگ در توئیتر، گروه هکری Anonymous ویدئویی را در یوتوب منتشر کرد که در آن، مردی که نقاب بر چهره داشت جملاتی را به زبان فرانسوی ادا می کند.

این فرد نقاب پوش، در ویدئوی منتشر شده اینطور می گوید: مردم فرانسه از شما قوی تر هستند و با توانی بیشتر، از این بی رحمی جان به در می برند. Anonymous از تمامی نقاط دنیا به دنبال شماست. باید بدانید که پیدایتان می کنیم و رهایتان نخواهیم کرد. ما بزرگ ترین عملیات را علیه شما انجام می دهیم.»

پس از بیان این جملات، تعدادی عکس از فجایع و خرابی های به بار آمده از حوادث پاریس نمایش داده می شود و به نحوی بیانیه گروه Anonymous به حملات تروریستی اخیر ارتباط داده می شوند.

پس از انتشار این ویدئو، توئیت دیگر از سوی این گروه منتشر می شود که در آن گفته شده، Anonymous نسبت به داعش هکرهای بهتری هستند.

براساس مطلبی که در نشریه Foreign Policy منتشر گردیده، این گروه تاکنون 149 وبسایت متعلق به داعش را نابود کرده است و 101000 اکانت توئیتر و همچنین 5900 ویدئوی تبلیغاتی این گروه تروریستی را نیز از فضای مجازی حذف کرده اند.

البته روشن است که سرویس های امنیتی فرانسه، انگلستان و آمریکا دست روی دست نگذاشته اند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این گروه تروریستی را به کلی از فضای مجازی و دیجیتالی پاکسازی نمایند، با این همه، تردیدی نخواهد بود که پیوستن گروه هایی نظیر Anonymous به این ائتلاف هم می تواند آنها را در رسیدن به این مهم یاری دهد.






تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن