تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812937978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«حکايت عاشقي» به روي پرده سينماها مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱۶ق.ظ)
از چهارشنبه؛ «حکايت عاشقي» به روي پرده سينماها مي‌رود موج-سينماهاي نمايش‌دهنده فيلم سينمايي «حکايت عاشقي» به کارگرداني «احمد رمضان‌زاده»، که از روز چهارشنبه 27 آبان‌ جاري اکران آن در سينماهاي تهران و شهرستان‌هاي کشور آغاز مي‌شود، مشخص شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اکران سراسري و عمومي فيلم سينمايي «حکايت عاشقي» A Tale of Love به کارگرداني «احمد رمضان‌زاده» و به تهيه‌کنندگي «مسعود جعفري جوزاني» و با بازي «بهرام رادان»، «قطب‌الدين صادقي»، «بهمن زرين‌پور»، «شيلان رحماني» و «شوان عطوف» بازيگر سرشناس سينما و تلويزيون اقليم کردستان و عراق، که روايتي عاشقانه دارد؛ از روز چهارشنبه 27 آبان‌ جاري توسط شرکت پخش «جوزان فيلم» در سينماهاي تهران و شهرستان‌هاي مختلف کشور آغاز مي‌شود، و سينماهاي نمايش‌دهنده اين فيلم در شهر تهران مشخص شد.
فيلم سينمايي «حکايت عاشقي» از روز چهارشنبه 27 آبان‌ جاري در سينماهاي تهران، همچون؛ پرديس سينمايي کوروش، پرديس سينمايي آزادي، پرديس سينمايي ملت، زندگاني، فرهنگ، اريکه ايرانيان،چهارسو، کيان، ماندانا، شکوفه، مرکزي، قدس و پرديس ايران روي پرده مي‌رود و مردم براي ديدن اين فيلم و خريد آنلاين بليت و رزرو آن مي‌توانند به سايت «سينما تيکت» به آدرس اينترنتي www.cinematicket.org مراجعه کنند.
حکايت عاشقي که توسط بنياد سينمايي فارابي در سطح جهان پخش مي‌شود؛در آخرين حضور بين‌المللي خود و به نمايندگي از سينماي ايران در سومين هفته فيلم‌هاي سينمايي «خانه آسيا» در شهر بارسلون اسپانيا روي پرده رفت.
هفته فيلم‌هاي سينمايي «خانه آسيا» که با هدف ارائه تصوير معاصر از جوامع آسيايي قرن 21 تأسيس شده است؛ سومين دوره آن با نمايش بيش از 50 فيلم از کارگردانان 20 کشور آسيايي در بخش‌هاي مختلف از جمله؛ «بخش اصلي»، «بخش ويژه» (فيلم‌هاي نوظهور با مضمون داستان‌هاي غير واقعي، انيميشن، مستند و فيلم‌هاي تخيلي) و همچنين «بخش پانوراما» (بهترين توليدات آسيايي) در روزهاي 20 تا 24 آبان‌ جاري (11 تا 15 نوامبر 2015) در شهر بارسلون در کشور اسپانيا برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن