تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815525730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملکرد بانک کشاورزي بر پايه فرهنگ ايثارگري استوار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲ق.ظ)
دکتر شهيدزاده در گردهمايي رابطان ايثارگران بانک کشاورزي: عملکرد بانک کشاورزي بر پايه فرهنگ ايثارگري استوار است موج - گردهمايي رابطان ايثارگران بانک کشاورزي با هدف آشنايي رابطان استاني با مشاور جديد مديرعامل در امور ايثارگران و تبيين استراتژي و برنامه اجرايي حوزه ايثارگران، با حضور دکتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيات مديره و مدير عامل، جمعي از مديران بانک و رابطان استاني امور ايثارگران در محل ساختمان مرکزي بانک کشاورزي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر شهيدزاده در اين مراسم بهترين روش براي صيانت از خون شهدا را عملکرد ايثارگرانه و جهادي دانست و گفت: عملکرد بانک کشاورزي بر پايه ايثارگري استوار است و تامين 95 درصد اعتبار مورد نياز بخش کشاورزي در شرايط بحران اقتصادي کشور مويد اين مطلب است.
وي افزود: فرهنگ ايثار و شهادت محدود به دوران جنگ نيست، بلکه هدف خود را برتر از ديگران ندانستن و خود را وقف يک هدف بزرگ و مقدس کردن است و اين فرهنگ ما را ملزم مي کند وقتي نياز به آباداني و رونق اقتصادي در مملکت وجود دارد براي رفع آن بسيج شويم.
شهيدزاده ضمن ابراز خرسندي از اينکه در بانک کشاورزي پيام شهدا و ايثارگران زنده نگه داشته شده و فرهنگ ايثارگري نهادينه شده است، بخش بزرگي از اين موهبت را مرهون وجود همکاراني از خانواده شهدا و ايثارگران دانست و اظهار داشت: رفتار و گفتار ما بايد به گونه اي باشد تا اين فرهنگ به نسل هاي بعد نيز منتقل شود.
وي افزود: فرهنگ جهادي بايد در تمام حوزه ها توسعه يابد و جهاد اقتصادي که مقام معظم رهبري مطرح فرموده اند يکي از اولويت هاي بسيار مهم جهادي است.
شهيد زاده با اشاره به اين که تامين نيازهاي روستاييان و کشاورزان به عنوان پشتوانه هاي انقلاب از اهم اهداف بانک کشاورزي است، گفت: فرهنگ جهادي حاکم بر جامعه در دوران دفاع مقدس باعث شد که در آن ايام متعاقب اينکه هر واحد توليدي در حوزه کشاورزي و دامپروري تخريب مي شد ، جهادگران آن را دوباره مي ساختند و اين روحيه برگرفته از فرهنگ ايثارگري و آموزه هاي جهادي عاشورا بود.
وي در ادامه سخنان خود تقويت بنيه علمي ايثارگران را بسيار مهم و ضروري دانست و گفت: ايثارگران بايستي در توانمندسازي خود نيز ايثارگرانه پيشقدم شوند تا برترين افراد از لحاظ علمي، عملي و اخلاقي در جامعه باشند.
شهيد زاده مراجعه مردم و اعلام نياز آن ها را فرصتي گرانبها براي عبادت دانست و با استناد به فرمايش حضرت علي (ع) گفت: برطرف نکردن نياز کسي که به ما مراجعه کرده است کفران نعمت است و بايستي مراقب باشيم کفران نعمت نکنيم و به نيت نزديکي به پروردگار و براي ارتقاي نظام مقدس جمهوري اسلامي نياز توليدکنندگان بخش کشاورزي را برطرف کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن