تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812977359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترويج فرهنگ استفاده از بانكداري نوين يك ضرورت انكارناپذير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۱ق.ظ)
مدير عامل بانك صادرات ايران: ترويج فرهنگ استفاده از بانكداري نوين يك ضرورت انكارناپذير است موج - مدير عامل بانک صادرات ايران ضمن سفر به استان هرمزگان از شعب اين بانک بازديد و بر لزوم توسعه آموزش و ترويج بانکداري الکترونيکي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل للـه گاني ضمن بازديد از شعب اين بانک در استان هرمزگان در سخناني با بيان اهميت آموزش بانکداري نوين گفت: آموزش و توسعه دانش و مهارت ها منابع انساني؛ به خصوص در دنياي پرتحول کنوني امري ضروري است؛ چراکه افزايش مهارت هاي منابع انساني در ارتقاي کيفي و کمي محصولات و خدمات بانک نقش اساسي ايفا مي کند.
وي افزود: يكي از راه هاي كاهش هزينه ها و افزايش كارآيي در جامعه بهره مندي از ابزارهاي بانکداري نوين است كه در اين خصوص آموزش کارکنان به عنوان عرضه كنندگان اين خدمات و شهروندان به عنوان مصرف كنندگان نهايي از اهميت بسيار بالاي برخوردار و ضرورت ترويج آن ضرورتي انكار ناپذير است.
او در ادامه تاكيد كرد: آموزش فرهنگ و اصول بانكداري نوين به مثابه يك اصل پايه اي از سوي اين بانك پيگيري مي شود زيرا آموزش هاي ما تنها مختص كاركنان نبوده، بلكه مي كوشيم تا مفاهيم بانکداري نوين را به لايه هاي مختلف جامعه انتقال دهيم.
للـه گاني در ادامه تصريح کرد: بانک صادرات ايران با درک اين مهم که کسب نتايج و دسترسي به اهداف بدون آموزش و ترويج مفاهيم و دانش روز نمي تواند محقق شود، نسبت به بازنگري در شيوه و اصول آموزش خود به کاركنان اقدام و طي برنامه اي مدون آخرين دستاوردهاي عرصه بانکداري را در ميان کارکنان آموزش مي دهد.
وي يادآور شد: يکي از الزامات تحقق اهداف اين گونه بانکداري همراه ساختن جامعه وترويج آن در ميان جامعه است. بر اين اساس طرح ترويجگران بانکداري نوين را در شعب عملياتي نموده كه طي آن مفاهيم و روش هاي استفاده از محصولات به متقاضيان عرضه مي گردد.
مدير عامل در ادامه سخنانش با اشاره به راه اندازي ٥٠٠ واحد مشاوره و سرمايه گذاري گفت: اين بانک با هدف ايجاد ارزش افزوده بيشتر براي مشتريان و هموطنان راه اندازي٥٠٠ واحد مشاوره و سرمايه گذاري را در دستور کار قرار داده است. که بر اساس آن متقاضيان و مشتريان مي توانند علاوه بر بهره مندي از خدمات بانکي همچون نحوه دريافت تسهيلات، استفاده از خدمات الکترونيکي و... از خدماتي از قبيل: بيمه، خدمات ارزي و صرافي، کارگزاري بورس و... برخوردار شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن