تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806845332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان برای حمایت از سپک تاکرا فقط وعده می‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ملی پوش سپک تاکرا:
مسئولان برای حمایت از سپک تاکرا فقط وعده می‌دهند

سپک تاکرا قزوین


شناسهٔ خبر: 2968055 - دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
استانها > قزوین

قزوین- بازیکن قزوینی تیم ملی سپک تاکرا کشور گفت: حرف دل ورزشکاران حمایت مادی و معنوی است تا زحماتی که در طول سال می‌کشند بی‌ثمر نباشد اما به نظر می‌رسد مسئولان فقط وعده می‌دهند و کاری نمی‌کنند. خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: تیم ملی سپک تاکرا ایران در بین ۲۴ تیم حاضر در این رشته ورزشی در دنیا، عنوان ششم را دارد و از تیم‌های جوانی است که توانسته بر سکوی سوم دنیا طی این چند سال اخیر قرار گیرد و برای کشورهای صاحب سبک حریفی جدی و سرسخت و در راه قهرمانی برای آن‌ها مشکل‌ساز باشد. البته این موفقیت در شرایط سخت به این معنا نیست که مسئولان به تأمین امکانات و حمایت‌ها بی‌تفاوت باشند و فکر کنند همیشه این تیم می‌تواند در دنیا صاحب‌عنوان شود بلکه این موفقیت‌ها ثمره سخت‌کوشی جوانانی با تعصب است که فعل ما می‌توانیم را صرف کردند تا متولیان ورزش کشور یادشان  نرود از جوانان حمایت کنند و به دنبال کشف استعدادهای جوان باشند. رامین رامندی جوان‌ترین بازیکن تیم ملی سپک تاکرا بزرگ‌سالان است که تجربه بازی‌های جهانی و عنوان پدیده لیگ جهانی را در کارنامه دارد. رامندی عضو تیم ملی سپک تاکرا ایران از استان قزوین، بیشترین فعالیت باشگاهی خود را در قزوین گذرانده ولی به دلیل مشکلات مالی از سوی هیئت و قول‌هایی که عملی نشد راهی گنبد شد و در ترکیب تیم بانک توسعه تعاون توپ زد. قهرمانی در لیگ برتر بهانه‌ای شد تا در گفتگویی با این ورزشکار ارزنده استان قزوین مشکلات این رشته را نیز بررسی کنیم. رامندی از سن ۱۷ سالگی به اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان دعوت‌شده و به‌تازگی فوق‌دیپلم خود را در رشته تربیت‌بدنی گرفته و حدود ۵ سال است که سپک تاکرا را شروع کرده و از سال ۸۹ به عضویت تیم ملی بزرگ‌سالان در آمده است.

* به چه دلیل رشته سپک تاکرا را انتخاب کردید؟ من از ابتدا فوتبال بازی می‌کردم چون دایی من از مربیان فوتبال استان قزوین و کشور است و در تیمی که بودیم چند دوستم هم‌زمان در سپک تاکرا فعال بودند و به دعوت آن‌ها برای دیدن این رشته ورزشی به سالن تمرین رفتم و بعد از چند وقت تمرین به ورزش سپک تاکرا علاقه‌مند شدم و در این رشته فعالیت حرفه‌ای خودم را آغاز کردم. چون فوتبالیست بودم می‌توانستم به‌خوبی از پاهایم در این رشته که همان فوتبال با پاست استفاده کنم و به‌عنوان یک اسپوکر (مهاجم) در سپک تاکرا به تمرینات خودم ادامه دادم. *در رده باشگاهی در چه تیم‌هایی بودید؟
 
پنج سال در سطح لیگ‌های کشور بانام استان قزوین در لیگ بازی می‌کردم و موفق به کسب عناوین مختلفی در سطح لیگ کشور شدیم و در سال گذشته با تیم قزوین نایب‌قهرمانی ایران را با یک تیم جوان و بومی کسب کردیم.
 
* چگونه به تیم ملی بزرگ‌سالان دعوت شدید؟ از سن ۱۷ سالگی به اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان استان دعوت شدم و از سال ۲۰۱۰ به‌عنوان جوان‌ترین بازیکن به تیم ملی بزرگ‌سالان ایران فراخوانده شدم و از آن سال تاکنون کوچک‌ترین بازیکن تیم ملی هستم که در لیگ جهانی و رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت داشته‌ام. در اولین حضورم با تیم ملی در رقابت‌های لیگ جهانی سپک تاکرا در مالزی به‌عنوان پدیده مسابقات و جوان‌ترین بازیکن را کسب کردم و در سال‌های بعد به همراه تیم ملی دو نشان برنز کوپ تاکرا و لگو را برای کشور به ارمغان آوردیم. در حال حاضر هم برای رقابت‌های جهانی که اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ برگزار می‌شود به دور جدید تمرینات تیم ملی در کرمانشاه دعوت‌شده‌ام.
 
* به چه دلیل در لیگ برتر امسال از قزوین به تیم دیگری رفتید؟ پنج سال بدون هیچ قرارداد و دریافت مبلغی برای تیم شهرم قزوین بازی کردم و در لیگ عنوان آوردیم اما وعده‌ووعیدهایی که دادند و شرایطی که پیش آمد موجب رفتنم از قزوین به شهر گنبد شد. با صحبت‌هایی که با مسئولین هیئت انجمن‌های ورزشی و آقایان ململی و حداد داشتم و با نظر به اینکه تیم گنبد تمامی ملی پوشان کشور را در اختیار داشت به این تیم پیوستم و خدا را شکر توانستیم در لیگ برتر کشور قهرمان ایران شویم.

* تیم قزوین در لیگ برتر امسال چه وضعیتی داشت؟ تیم قزوین امسال با شرایط سختی در لیگ برتر شرکت کرده بود زیرا سالنی برای تمرین نداشت و در ورزشگاه تختی که فاقد امکانات سخت‌افزاری و بهداشتی است با مشکلات مالی در لیگ حاضر شدند و عنوان سوم را کسب کردند. تیم استان از سال ۸۶ در سالن تختی تمرین می‌کرد اما در آن زمان هم وضعیت مناسبی نداشت و حالا کافی است خودتان به آنجا سر بزنید و از وضعیت نامناسب آن باخبر شوید. * برای حفظ این موفقیت به نظر شما باید چه کرد؟ مسئولان استان باید برای حفظ و تداوم موفقیت رشته سپک تاکرا طرح و برنامه داشته باشند، در استان قزوین سالنی برای تمرین و اختصاصی این رشته ورزشی وجود ندارد و استعدادیابی هم طی این چند سال صورت نگرفته و بازیکنانی که در ترکیب تیم استان فعال هستند بیشتر با عشق و علاقه فردی آمده‌اند. به ترکیب تیم قزوین طی پنج سال گذشته تنها دو جوان اضافه‌شده و تمرینات با پیگیری‌های آقای حداد مربی تیم شهر برگزار می‌شود، جوان‌ها به رشته‌های جدید نمی‌آیند مگر اینکه برای ترغیب آن‌ها فعالیت‌هایی صورت گیرد و مسئولین پای‌کار باشند. *رمز موفقیت شما در ورزش چیست؟ پشتکار، علاقه، تمرین مداوم و توکل به خدا برای موفقیت من عامل تعیین‌کننده‌ای بود همچنین تشویق و انرژی مثبت دیگران از جمله والدین هم بسیار مهم است، اما برای سایر جوان‌ها که به این رشته جذاب روی می‌آورند دلگرمی بخشیدن از سوی مسئولین یک امر ضروری است که نباید فراموش شود. *از تیم‌های خارجی هم پیشنهادی داشتید؟ به‌صورت مستقیم از گروه‌های خارجی خیر اما در سالی که پدیده رقابت‌های جهانی شدم از من برای شرکت در لیگ چند کشور دعوت شد اما به خاطر سن کم نتوانستم از این فرصت استفاده کنیم ولی در سال‌های آینده این اتفاق ممکن است تکرار شود.

ورزش در استان قزوین در مضیقه شدیدی دست‌وپا می‌زند و در این چند سال این نکته به حرفی تکراری تبدیل‌شده و دراین‌بین باید مسئولان استان قزوین به‌طورجدی متولیان ورزش نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند تا همین تک فرصت‌های موجود برای موفقیت ورزشکاران را از دست ندهیم، به‌عنوان‌مثال اگر امروز تیم سپک تاکرا حمایت نشود جوانانی همچون رامین رامندی چگونه می‌توانند به تیم ملی راه یابند و یا پدیده رقابت‌های جهانی شوند؟ با توجه به حمایت‌هایی که امروز ورزش استان قزوین از قهرمان‌های ملی دارد قدردانی شایسته از ورزشکاران نباید به فراموشی سپرده شود. امید است با حمایت حداقلی از جوانان ورزش کشور که با کمترین امکانات توانسته‌اند ظرفیت‌های قهرمانی خود را به رخ جهان بکشند بتوان مسیر کسب مدال‌های رنگارنگ را در رشته‌های مختلف ورزشی هموار کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن