تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815349403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل ندامتگاه مرکزي تهران با ظرفيت ۲۵۰۰ نفري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۹:۳۸ق.ظ)
تکميل ندامتگاه مرکزي تهران با ظرفيت ۲۵۰۰ نفري موج - معاون وزير راه و شهرسازي با اعلام تکميل ندامتگاه مرکزي تهران با ظرفيت ۲۵۰۰ نفري از تخصيص ۵۰ درصدي بودجه ۱۰۰ ميليارد توماني مصلا امام خميني تهران خبر داد و گفت: اميدواريم در آينده‌اي نزديک بودجه امسال به صورت صددرصدي تخصيص يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجعفر عليزاده در تشريح آخرين وضعيت از اقدامات سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي کشور گفت: امسال موفق شديم ساخت ندامتگاه مرکزي تهران را که دو هزار و ۵۰۰ نفر ظرفيت دارد به پايان رسانده و تحويل دهيم.
مدير عامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي کشور درباره اقدامات اين سازمان گفت: همزمان تمرکز ويژه‌اي روي ادامه ساخت مصلا امام خميني (ره) تهران داريم که امسال اعتبارات ساخت و مقاوم‌سازي مصلا جهش قابل‌توجهي داشته است. در سال ۹۳ اعتبار اين پروژه ۱۸ميليارد تومان بود که در سال ۹۴ با يک جهش ۵.۵ برابري به ۱۰۰ ميليارد تومان افزايش پيدا کرد. تا به امروز ۵۰ درصد از اعتبارات تخصيص داده شده و سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي کشور نيز اولويت‌بندي‌هاي جديدي براي اجراي پروژه دارد. اگر اين اعتبار به صورت ۱۰۰ درصدي تخصيص داده شود مي‌توانيم فاز مهمي از مصلا را تا پايان سال اجرايي تحويل دهيم.
معاون وزير راه و شهرسازي افزود: با تخصيص ۱۰۰ درصدي اعتبار ۱۰۰ ميليارد توماني که نيمي از آن دريافت شده و منتظر نيمه ديگر هستيم سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي کشور مي‌تواند بخشي از پروژه را تا پايان سال جاري تکميل کند و همزمان مورد بهره‌برداري قرار دهد. کما اين که تا به امروز برنامه‌ريزي‌هاي ما به گونه‌اي بود که همزمان با اتمام، بهره‌برداري صورت مي‌گرفت.
عليزاده ادامه داد: بسياري از نمايشگاه‌ها، نماز جمعه و نماز عيد فطر در پروژه‌هاي تحويل‌ شده در مصلا برگزار شد و سال گذشته نيز بيش از ۱۰ ميليون نفر از مصلاي تهران استفاده کردند و از خدمات متنوع نمايشگاهي، مذهبي و برنامه‌اي مصلا بهره‌مند شدند.
وي همچنين درباره مقاوم‌سازي بخشي از ساختمان‌هاي ساخته‌شده و مورد بهره‌برداري قرار گرفته مصلاي تهران گفت: بخش‌هايي از اين سازه که بر اساس آيين‌نامه‌هاي قبلي ساخته شده بود از سال ۸۵ با تصويب هيأت وزيران به سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي کشور واگذار شد. ما نيز ساخت‌وساز را بر اساس همان آيين‌نامه ادامه مي‌دهيم و همچنين با توجه به تغييرات آيين‌نامه‌ها به‌ويژه آيين‌نامه ۲۸۰۰ در بحث طراحي ساختمان‌ها در برابر زلزله، در قسمت‌هايي از سازه‌هاي مصلاي تهران که در سال‌هاي گذشته و قبل از تحويل به سازمان مجري احداث شده بود مقاوم‌سازي و ارتقاي وضعيت صورت گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن