تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815383448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با آغوش باز پذيراي سرمايه‌گذاران خارجي هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۱۱ب.ظ)
رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي لرستان: با آغوش باز پذيراي سرمايه‌گذاران خارجي هستيم موج - خرم آباد-رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي لرستان گفت: با آغوش باز پذيراي سرمايه‌گذاران خارجي هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، رييس مركز مطالعات "ايران معاصر" روسيه و هيات همراه که به دعوت اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد به لرستان سفر کرده‌اند، در سومين روز حضورشان در اين استان با رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي لرستان و مسئولان مرکز خدمات سرمايه‌گذاري لرستان ديدار و گفتگو کردند.
رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي لرستان در اين ديدار گفت: استان لرستان ظرفيت‌هاي فراوان بالقوه‌اي از جمله نيروي کار ارزان تحصيلکرده و آب فراوان دارد که متاسفانه در گذشته در حوزه‌ي فراهم نمودن زيرساخت‌ها فرصت‌سوزي شده است.
تيمور هدايتي با تاکيد بر اينکه خوشبختانه در زمان اکنون استاندار لرستان و مجموعه‌ي مديريت اين استان رويکرد متفاوتي دارند که همه‌ي تلاش‌شان اهتمام ويژه براي تکميل زيرساخت‌ها و جبران فرصت‌سوزي‌هاي گذشته است که قابل تقدير مي‌باشد.
وي با تاکيد بر اينکه با آغوش باز پذيراي سرمايه‌گذاران خارجي هستيم، افزود: خوشبختانه اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي خرم‌آباد هم فرصت‌هاي بي‌بديلي را براي آشنايي سرمايه‌گذاران خارجي با مزيت‌هاي استان لرستان فراهم مي‌کند که ستودني است.
رييس سازمان امور اقتصادي و دارايي لرستان با تاکيد بر اينکه تا آنجا که در مرکز خدمات سرمايه‌گذاري امکان و اختيار داريم در امر تسريع و تسهيل سرمايه‌گذاري در لرستان کوتاهي نخواهيم کرد، اظهار داشت: اميدواريم حاصل اين سفر، معرفي همه‌جانبه و مناسب و مفيد فرصت‌ها و مزيت‌هاي اين استان به مخاطبان ديگر نقاط جهان باشد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن