تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814735881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکريم ارباب رجوع بايد روند ادامه‌دار داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۹ب.ظ)
قائم‌مقام وزير نيرو: تکريم ارباب رجوع بايد روند ادامه‌دار داشته باشد موج - قائم‌مقام وزير نيرو گفت: در بخش بهره‌برداري بحث تکريم ارباب رجوع بايد روند ادامه‌دار داشته باشد و وجه مردمي و خدمت‌گزاري بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، ستار محمودي در همايش معاونان بهره‌برداري شرکت‌هاي آب و فاضلاب که در اروميه در حال برگزاري است، با اشاره به فعاليت شرکت‌هاي آب و فاضلاب، اظهار داشت: ماهيت شرکت‌هاي آب و فاضلاب بهره‌برداري محسوب مي‌شود و در اين راستا رسالت و نقش اصلي بر دوش بخش بهره‌برداري است.
وي خاطرنشان کرد: سال 69 که شرکت‌هاي آب و فاضلاب آغاز به کار کرد 43 شهر توسط وزارت نيرو اداره مي‌شد که بخش بهره‌برداري جايگاه خاصي نداشت و موجوديت آن هنوز شکل نگرفته بود ولي هم‌اکنون ساختار محکمي در اين حوزه داريم.
قائم‌مقام وزير نيرو با اشاره به گستردگي حوزه بهره‌برداري ادامه داد: رسالت و ظرفيت حوزه بهره‌برداري گسترده و مهم است و رسالت سنگين در حوزه پاسخگويي، احترام به مردم و تکريم ارباب رجوع در حوزه بهره‌برداري بايد مد نظر قرار گيرد.
وي جلب رضايت مشترکان را حائز اهميت عنوان کرد و متذکر شد: در حال حاضر ارزش زمان بالا رفته و در اين راستا در قبال مردم رسالت سنگيني بر دوش داريم؛ نبايد استمرار در کار ما را از اين موضوع غافل کند و بحث تکريم ارباب رجوع بايد روند ادامه‌دار داشته باشد و وجه مردمي و خدمت‌گزاري بايد مورد توجه جدي قرار گيرد؛ چرا که استمرار اقدامات در گرو اين موضوع است.
محمودي ابراز داشت: در جنبه‌هاي مديريت بهره‌برداري نمي‌توان به شکل سنتي عمل نمود و به تناسب موقعيت نيازمند ايجاد سامانه‌هاي هوشمند از طريق مباحث تله متري، GIS و... بوده و بايد پياده‌سازي اين مباحث مورد توجه قرار گيرد.
قائم‌مقام وزير نيرو به مباحث حوادث و اتفاقات اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به موقعيت کشور و بروز حوادث و اتفاقات در طول زمان يکي از نقاط آسيب‌پذير همين حوزه محسوب مي‌شود و در اين راستا بايد اقدام‌هاي لازم انجام شود.
محمودي با تأکيد بر اين که شيوه تعامل و بهره‌گيري از ظرفيت دستگاه‌هاي ديگر در بخش بهره‌برداري مورد توجه خاص قرار گيرد، يادآور شد: ايمن‌سازي تأسيسات آب و فاضلاب از ديگر مسائل مورد توجه در حوزه صنعت آب و فاضلاب است.
وي در ادامه بر آموزش بهره‌برداران در بخش بهره‌برداري به عنوان يکي از حوزه‌هاي مهم شرکت اشاره نمود و بر بهره‌گيري از توان علمي دانشگاه‌ها، ارتقاي مهارتي نيروي‌هاي شاغل در صنعت آب و فاضلاب، داشتن نقشه راه و چک ليست براي بهبود کار و هنر کاهش هزينه تأکيد فراوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن