تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815314072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راديو اربعين رسماً آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۲۶ب.ظ)
راديو اربعين رسماً آغاز به کار کرد موج- در مراسمي با حضور رييس سازمان صداوسيما و معاونان صدا و خبر و همچنين جمعي از مديران صداوسيما، راديو اربعين رسماً آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، راديو اربعين از 23 دي تا 13 آذر روي موج اف‌ام رديف 95.5 مگاهرتز در تهران و استان‌هاي مرزي کشور و همچنين بر روي DVBT براي مخاطبان کل کشور و بر روي اپليکيشن تلفن همراه راديو به آدرس iranseda.ir براي مخاطبان اقصي نقاط جهان قابل دريافت است.
با حضور سرافراز (رئيس سازمان صدا و سيما)،آبرواني (معاون صداي رسانه ملي)،جبلي(معاون خبر)، نعمتي انارکي (مديرکل روابط عمومي سازمان صدا و سيما) و جمعي از مديران ارشد رسانه ملي، مراسم آغاز به کار راديو اربعين برگزار شد.
در اين مراسم سرافراز درخصوص اهداف و ضرورت‌هاي راه اندازي راديو اربعين گفت:اين راديو در نوع خود يک تجربه جديد است که در زمان مشخص براي مخاطبان خاص و براي يک مأموريت خاص به وجود آمده است.
وي در ادامه بيان کرد: راه اندازي اين شبکه در تاريخ راديو يک تجربه جديد است که در صورت موفقيت مي‌تواند براي دوره‌ها و موضوعات ديگر قابل تعميم باشد.
رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به حضور گسترده مردم ايران و ساير کشورها در مراسم اربعين امام حسين (ع) و شهداي کربلا گفت: مراسم اربعين به ويژه در سال‌هاي اخير با استقبال خوبي از سوي مردم ايران، عراق وکشورهاي منطقه رو به رو شده است و پياده‌روي اين روز در نوع خود در تاريخ برگزاري مراسم‌هاي مذهبي در جهان بي نظير است و در هيچ جا نمونه آن وجود ندارد.
وي افزود: با توجه به اهميت برگزاري اين مراسم و استقبال مردم ايران و ساير کشورها که از 20 روز قبل در تلاشند خود را به کربلاي معلي برسانند، سازمان صدا و سيما با همکاري نهادهاي برگزار کننده بيروني تلاش کرد ضمن تسهيل سفر، زمينه اطلاع‌رساني از اين رويداد بزرگ را فراهم کند.
سرافراز با اشاره به حضور جمعيتي بيش از 10 ميليون نفر در راهپيمايي اربعين بيان کرد: بر اين اساس رسانه ملي با راه‌اندازي راديو اربعين ضمن اطلاع رساني از مراسم اربعين، مسائل آموزشي و معنوي اين ايام را در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهد.
رييس سازمان صدا و سيما درباره پيش گامي راديو در استفاده از اپليکيشن موبايل براي دريافت شبکه‌هاي راديويي نيز گفت: دنياي ديجيتال امروز تحولات زيادي داشته است و رسانه نيز بايد خود را با اين تحولات همراه کند و بر اين اساس معاونت صدا با بهره گيري از نيروهاي متخصص در حوزه فني و آي تي اين اپليکيشن را راه اندازي کرد تا مخاطبان ضمن دريافت برنامه‌هاي راديو اربعين، برنامه‌هاي ساير شبکه‌هاي راديويي سراسري را نيز دريافت کنند.
وي در پايان تاکيد کرد: از آنجا که تلفن همراه همواره در کنار افراد است، اين برنامه کاربردي بر روي گوشي‌هاي تلفن همراه نصب مي‌شود و ابزاري سهل الوصول براي کساني است که مي‌خواهند از طريق تلفن همراه برنامه‌هاي راديو را بشنوند.
راديو اربعين از 23 دي تا 13 آذر روي موج اف‌ام رديف 95.5 مگاهرتز در تهران و استان‌هاي مرزي کشور و همچنين بر روي DVBT براي مخاطبان کل کشور و بر روي اپليکيشن تلفن همراه راديو به آدرس iranseda.ir براي مخاطبان اقصي نقاط جهان قابل دريافت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن