تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رادیو «اربعین» افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رادیو «اربعین» افتتاح شد


معاون خبر رسانه ملی گفت: اخبار مراسم و راهپیمایی پرشور زائران در اربعین حسینی در ۱۲ بخش خبری از طریق رادیو اربعین پوشش داده می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  محمد سرافراز امروز با حضور در استودیوی رادیو اربعین به مناسبت راه اندازی این شبکه رادیویی گفت: رادیو اربعین در نوع خود رادیویی است که در واقع با هدف و زمان بندی مشخصی برای مخاطبان خاص خود به وجود آمده است و در واقع تجربه جدیدی برای انعکاس فعالیت های رویدادهای این مراسم عظیم است که ان‌شاءالله اگر موفق باشد قابل تعمیم برای موضوعات دیگر نیز خواهد بود.
رئیس رسانه ملی رادیو اربعین را تجربه جدیدی در انعکاس اخبار و اطلاعات مناسبتی در حوزه رسانه ای برشمرد.   

او افزود: با توجه به استقبال زیاد مردم برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از ایران، عراق و کشورهای دیگر، که پیاده به سوی مرقد امام حسین (ع) از چند روز قبل حرکت می کنند، رادیویی طراحی شد که بتواند منعکس کننده بهتر این مراسم عظیم و بی نظیر تاریخی،مذهبی باشد. رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به برپایی مراسم های ویژه در مناسبت‌های مختلف در کشورهای دیگر گفت: معتقدم هیچ مراسمی به عظمت مراسم اربعین نیست و حتی مراسم حج با دو، سه میلیون نفر برگزار می شود، اما طبق آماری که از زائران اربعین حسینی داریم این مراسم با بیش از 10 میلیون زائری که از حدود 20 روز قبل راهپیمایی را برای رسیدن به کربلای معلی آغاز می کنند، هر ساله با شور بیشتری برپا می شود.
او در ادامه برنامه زنده رادیو اربعین گفت: در واقع دنیای رسانه ها با توجه به تحولات دیجیتالی امکان ارتباطات بهتر برنامه سازی برای مخاطبان را فراهم کرده است و رادیو از زمانی که گیرنده های بزرگ رادیویی در اختیار صدا قرار داشت تا امروز که به گیرنده های جدید و آی تی مجهز شده، همراه مردم بوده است تا جایی که این رادیو از طریق برنامه های کاربردی روی گوشی همراه قابل دسترسی است و علاوه بر رادیو اربعین قرار است همه شبکه های رادیویی از این به بعد از طریق اپلیکیشن گوشی همراه مردم را همراهی می کند.
  پیمان جبلی در مراسم راه اندازی رادیو اربعین، این دوازده بخش خبری را شامل 4 بخش خبری مشروح و 8 بخش خبری کوتاه و نیمه مشروح دانست و افزود: سازمان صدا و سیما به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد مرکزی اربعین، امسال مسئولیت تبلیغات اطلاع رسانی همایش بزرگ اربعین را برعهده دارد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و مستند سازی ستاد مرکزی اربعین گفت: علاوه بر پوشش خبری این رویداد مهم ، هماهنگی با همه نهادهای مسئول و تدارکاتی در اجرای این ماموریت بر عهده ماست.
جبلی اضافه کرد: آخرین اطلاعات و مطالب مهمی که باید به سمع مخاطبان برسد و گزارش های داخلی و خارجی از طریق ارتباط با مسئولان و اطلاع رسانی در همه حوزه های مرتبط از طریق اخبار با همکاری رادیو اربعین فراهم شده است.
معاون خبر رسانه ملی در ادامه گفت: گروه های خبری که برای پوشش این مراسم به کشور عراق اعزام  خواهند شد علاوه بر ارائه گزارش های خبری با ارتباطاتی که با برنامه های این رادیو خواهند داشت فضای معنوی مراسم پرشور اربعین را به سمع مخاطبان خواهند رساند.
جبلی افزود: سایت روابط عمومی سازمان صدا و سیما و سایت ویژه ای که برای مراسم اربعین راه اندازی شده است، همه اطلاعات و اخبار مربوط را نیز منعکس خواهد کرد.
برنامه رادیو اربعین از امروز تا 13 آذر ( 2 روز بعد از اربعین ) روی موج اف ام ردیف 95 و نیم مگاهرتز قرار دارد. زائران و شنوندگان رادیو اربعین همچنین می توانند با دانلود اپلیکیشن به نشانی WWW.IRANSEDA.IR روی گوشی های تلفن همراه خود  شنونده این شبکه رادیویی باشند.
 


شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن